Part 33

3.4K 315 134
                                    

"ေဒြးေလး ဗ်ိဳ႕ေဒြးေလး"

"ဟယ္ တူတူေလး မင္း မေသဘူးေပါ့ ဝမ္းသာလိုက္တာကြယ္"
'ေဒြးေလးက ဆီမီးခြက္ကို ကိုင္ေလ်ွာက္လာျပီး အနားေရာက္မွ သူ႔တူမွန္းသိကာ ခြက္ကို ခ်ျပီး အတင္းဖက္လိုက္ေတာ့သည္'

"ဟာ ေဒြးေလးရာ  ဖယ္ပါအံုး ဧည့္သည္ေတြပါလာတယ္"
'သူ႔ကို အတင္းဖက္ေနတဲ႔ ေဒြးေလး ကို ဆြဲခြာကာ ေနာက္က ဧည့္သည္ပါေႀကာင္းေျပာလိုက္သည္'

"အားနာလိုက္တာ ေမာင္ရင္တို႔ လာထိုင္ႀက ေမွာင္ေနျပီမို႔ ႀကည့္သာလာခဲ႔ေတာ့"
# ႀကည့္သာလာခဲ႔ က ဂရုစိုက္လာခဲ႔လို႔ ေျပာတာပါ

"ဟုတ္ကဲ႔"×5

"ဦးေလး လာ အိမ္ထဲဝင္အံုး ဒါ က်ဳပ္ေဒြးေလး အေဖ့ရဲ႕အစ္မအႀကီးဆံုးေလ ေဒြး  သူတို႔က လြန္တန္းကေနျပန္လာတာ မိုးခ်ဳပ္လို႔ က်ဳပ္ကေခၚလာတာ"

"အေဖက စာပို႔ေတာ့ ငါ ငိုေနရတာ တူတူေလး ဆံုးျပီဆိုျပီး အခု အေဖတို႕သိလား မင္း မေသတာ"
'ေဒြးေလးအသက္က 58ရွိျပီျဖစ္သည္ အဘအသက္က 79ပါ'

"မသိေသးဘူး အဘတို႔ ေဒြးေလးတို႔က တယ္ အ ႀကသကို ေရဘဝဲ က အေဖေခၚရေလာက္ေအာင္ ေရကူး ေရငုပ္ကြ်မ္းတဲ႔ က်ဳပ္ကို ေသျပီထင္ေနႀကတာ အံ႔ပါရဲ႕ ျပလိုက္ခ်င္စမ္းပါဘိ မိုးတူ ဘယ္လို ေရကူးခဲ႔လည္းဆိုတာ ခုမွျပန္ေရာက္တာသာႀကည့္ "

"ဒီေကာင္ေလးးး က်ဳပ္တို႔က လူႀကီးေတြဟဲ႔ စိတ္ပူတာေပါ့ ဒီက ေမာင္ရင္တို႕ ထန္းလ်က္ခဲေလး ကိုက္ႀကအံုး"

"ဗ်ာ!"×4
'ေဒြးေလးရဲ႕ စကားလည္း ႀကားေကာ ဦးဝဏၰရဲ႕တပည့္ ေလးေယာက္လံုး ဗ်ာ တမိလိုက္သည္'

"ေဒြးေလးကလည္း သူတို႔ကျမိဳ႕ကဗ် စားႀကအံုးလို႔ေျပာရမွာ ကိုက္ႀကအံုးဆိုေတာ့ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ေခြး လို႔ ထင္သြားႀကမွာေပါ့"

"အမ္"×5
'ဦးဝဏၰက အညာဓေလ့ သိလို႔မို႔ ထန္းလ်က္ခဲေလးေတြကို သူ႔တပည့္ေတြပါ ေပးျပီး  စားေနႀကရာ မိုးတူ စကားလည္း ႀကားေကာ ထပ္စားရမလို ျပန္ခ်ရမလို ျဖစ္ေနႀကေတာ့သည္'

"အယ္ေတာ္ က်ဳပ္က ေမာင္ရင္တို႔ကို ေခြးလို႔ မထင္ပါဘူးကြယ္ ဝင္လာကတည္းက လူေတြဆိုတာ သိပါတယ္ကြယ္ စားႀကပါ စားႀကပါ"

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေWhere stories live. Discover now