Part 49

2.8K 245 26
                                    

"သား!"

"ဗ်ာ အေဖ"

"မနက္အတြက္ သမီးေလးကို သြားေခၚလိုက္ပါအံုး"

"ဟုတ္အေဖ ႀကက္သြန္နီဥေတြ က ေတာင္းထဲမွာေနာ္ အရီးေလး ဒီမွာ ဓား"
'စမ္းက သူ႔လက္ထဲက ဓားအေသးေလးကို အရီးေပးလိုက္သည္'

"ေအး ငါ့တူ အေဖာ္ေလးေခၚသြားေနာ္ သုသာန္ကုန္းကို တစ္ေယာက္ထဲ မသြားနဲ႔"

"ဟုတ္ ရတု !"

"ေအး ဘာလဲ"

"က်ဳပ္နဲ႔ သုသာန္ကုန္း လိုက္ခဲ႔အံုး"

"နို႔ က်ဳပ္က လူႀကမ္းေပမယ့္ သရဲေႀကာက္တတ္တယ္ တျခားသူေခၚသြား"

"သတၲိနည္းလိုက္တာ ႏွင္းေလး ကို ျပန္စဥ္းစားခိုင္းရမယ္"

"ကေလးနဲ႔ ဘာမွမဆိုင္ဘူးး သြားစရာရွိတာသြား"

"အကို!"

"ေႀသာ္ ေထြး လည္း ေရာက္လာသားပဲ "
'ျခံ အဝမွာ နုေထြးနဲ႔ဆံုမိႀကသည္'

"ဟုတ္တယ္အကိုရဲ႕ ခင့္ ရက္လည္ပဲလာရမွာေပါ့ အစ္မနုရီက ကေလးနဲ႔မို႔ မလာတာဆိုတာ ေျပာေပးပါအံုးတဲ႔"

"က်ဳပ္ နားလည္ပါတယ္ စမ္းေရ ေလးေကာ ေနေကာင္းလား အလုပ္ရႈပ္ေနတာနဲ႔ မလာျဖစ္ဘူး"

"ေကာင္းတယ္ ဒါနဲ႔ အကိုက ျမိဳ႕အုပ္မင္းကို ဒီအတိုင္းလႊတ္ထားေတာ့မလို႔လား"

"နို႔ က်ဳပ္က ဒီအတိုင္း မလႊတ္လို႔ ႏြားဖားႀကိဳး(နဖားႀကိဳး) ထိုးထားရမွာလား"

"အိုးးအဲ႔လိုမဟုတ္ပါဘူး အကို႔ေယာက္်ားက ေထြးဆီကို ခဏတိုင္းလာျပီး အဝတ္ေတြဝယ္ေပးေနတာေလ ေထြး ျငင္းတာကို မရဘူး အခု ဝတ္လာတာလဲ ျမိဳ႕အုပ္မင္းေပးထားတာ အကိုက တားရ ရင္ တားပါအံုး"
'နုေထြးက သူ႔ကို မင္းေခတ္က သေဘာက်ေနေႀကာင္းကို သြယ္ဝိုက္ေျပာလိုက္သည္'

"ႏွမေတာင္ ေက်နပ္လို႔ ဝတ္လာေသးတာ က်ဳပ္က မ်က္နွာေျပာင္တိုက္ျပီး တားေနရမွာလား "

"အကို စိတ္ခုေနမွာမို႔ေျပာတာပါ "

"စိတ္ထဲေတာင္ မရွိပါဘူး နို႔ ေဒၚေဒၚတို႔ပဲ ေႀသာ္ ျမိဳ႕အုပ္မင္းလည္းပါတာပဲ"
'ကခံထဲဝင္လာႀကတဲ႔ မင္းေခတ္တို႔မိသားစုေလးေယာက္ကိုျမင္ျပီး စမ္းက ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္'

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေWhere stories live. Discover now