Part 42

2.6K 224 27
                                    

"ကဲဗ်ာ အခု လွည္းျပိဳင္ပြဲ ျပီးေတာ့ အစားျပိဳင္ပြဲေရာက္လာပါျပီဗ်ာ"

"မမလာ လာ က်ဳပ္တြဲဖက္လုပ္ ေဒါက္တာႀကီးက ျပန္သြားေတာ့ မရွိဘူး"

"အမေလး တူတူရယ္ ႏွစ္တိုင္း က်ဳပ္နဲ႔ပဲ ျပိဳင္လာတာပါ မေျပာခ်င္ဘူး ဟြန္႔"

"စမ္း ျပိဳင္အံုးမွာလား"

"ေတာ္ျပီေမာင္ က်ဳပ္ မစားနိုင္ဘူး ေမာင္ မျမင္ဖူးရင္ ႀကည့္ေလ ေသခ်ာေပါက္ မိုးတူ နိုင္မွာ သူက ႏွစ္တိုင္း နိုင္တာ"

"ဟိုမွာ စမ္း ခယ္မလည္း ပါမယ္ထင္တယ္ သူကလည္း အစားသရဲပဲ"
'မင္းေခတ္က လႈပ္ရြ ရြ ျဖစ္ေနတဲ႔ ႏွင္း ကို ေမးေငါ့ျပလိုက္သည္'

"ဦး ဝင္ျပိဳင္ခ်င္တယ္ ငွက္ေပ်ာသီးေတြက စားခ်င္သဖြယ္ေတြ"
'ႏွင္း က ရတု လက္ကို ဖက္ကာ ေျပာလိုက္သည္'

"ကေလးက ဖမ္းနိုင္လို႔လား အဲ႔ဒါ ဒီတိုင္းစားရတာ မဟုတ္ဘူး"

"ဘယ္လို ဖမ္းရတာလဲဟင္"

"ကေလးက ညာသန္ဆို ကေလးရဲ႕ညာဘက္လက္ကို ေနာက္မွာပို႔ထားျပီး ေရွ႕ကလူက ပစ္ေပးတဲ႔အသီးကို ရေအာင္ဖမ္းနိုင္မွ စားရတာ  ပစ္ေပးတဲ႔သူကလည္း တည့္တည့္ပစ္ေပးတတ္ရတယ္ေလ"

"ျပိဳင္မယ္ ကေလး ျပိဳင္မယ္ လာလာ ဦး"
'ႏွင္း က ရတု ကို ကြင္း အတြင္း ဆြဲေခၚသြားေတာ့သည္'

"ကဲ ခရာသံ ေပးတာနဲ႔ စႀကရမယ္ေနာ္ စားမယ့္သူနဲ႔ ပစ္ေပးမယ့္သူ ဝါးလံုးတစ္ဝက္ခန္႔ အကြာမွာ ရပ္ေပးႀကပါ ငွက္ေပ်ာသီး ၁၅ လံုး သရက္သီးမွည့္ ၅လံုး အျပင္ ေကာက္ညွင္းထုပ္ ၂ထုပ္ကို ကုန္ေအာင္စားနိုင္မွ အနိုင္ရမွာပါ ေအာက္က်သြားတာေတြကို အစားျပန္ေပးပါ့မယ္ ကြမ္းတစ္ယာညပ္ဆို အခ်ိန္ေစ့ပါျပီ ျပိဳင္ပြဲဝင္အကုန္လံုးက အကုန္မစားနိုင္ေတာင္ အကုန္နီးပါး စားနိုင္တဲ႔သူက အနိုင္ရမွာပါ ကဲ စျပီ"
#ကြမ္းတစ္ယာညပ္ ဆိုတာ ဆယ့္ငါးမိနစ္လို႔ ယူဆပါမယ္ေနာ္

ဝီ***

"မမ ျမန္ျမန္ ပစ္"

"ေရႊႀကည္ ေသခ်ာ ပစ္ေလဟယ္ က်ဳပ္ ေခါင္းမွန္ကုန္ျပီ"

"ဖ်င္းတာဟယ္ ေအာက္ႀကည့္ပဲ"

"အားးမမ က်ဳပ္ လက္ကို ဘာလို႔ ထုတာလဲ နာတယ္ဗ်"

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေWhere stories live. Discover now