Part 3

5.8K 503 33
                                    

"ေရႀကည္  ေရႀကည္ေရးး"

"နို႔ မနုရီ မေပါ့မပါးႀကီးနဲ႔ ဘာလို႔ေျပးလာရသလဲ ထိုင္ပါအံုး"
'စမ္း က နုရီအတြက္ ခံု ျပင္ေပးျပီး ထိုင္ေစသည္'

"မထိုင္အားပါဘူးးဟယ္ ကိုျမင့္တိုး ကိုျမင့္တိုးေလ"

"ဘာျဖစ္တာလဲ ေျဖးေျဖး အနားယူေျပာ"
'နုရီ က အေမာလံုးစို႔ျပီး ေျပာေနလို႔ စမ္းက ေျဖးေျဖးေျပာခိုင္းသည္'

"ကိုျမင့္တိုး တို႔ အဖမ္းခံရလို႔"

"ဗ်ာ  ဘယ္သူေျပာတာလဲ မနုရီ  "

"က်ဳပ္  က်ဳပ္ကိုယ္တိုင္ ျမင္ခဲ႔တာ ျမိဳ႕အုပ္မင္းက ႀကိဳးတုပ္ ေခၚသြားတာ ကိုျမင့္တိုးအပါအဝင္ ဆယ္ေယာက္ေတာင္ပဲ"

"ေရႀကည္ မင္းက ဆန္စက္ရွိေနတာပဲ က်ဳပ္က လိုက္ရွာေနတာ"

"ကိုတင္ျမင့္  သတင္းထူးသလား ကိုျမင့္တိုးးကိစၥ"

"အဲ႔ဒါလာေျပာျပတာ ေတာထဲက တပ္ဖြဲ႕အကုန္ဖမ္းမိကုန္ျပီ ဒီျမိဳ႕အုပ္မင္းက တယ္ အနံ႔ခံ ေကာင္းပါေပ့"

"ေရႀကည္ က်ဳပ္ေယာက္်ားကို ကယ္ေပးပါ  ျမိဳ႕အုပ္မင္းက နင့္ေယာက္ဖေလာင္း ဆို ကယ္ေပးပါ ငါ့ကို မသနားေတာင္ ငါ့ဗိုက္ထဲက ကေလးကို သနားပါဟယ္"
'နုရီက စမ္း လက္ကို ကိုင္ကာ ငိုရင္း ေျပာေနသည္'

"ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ေရႀကည္ ေသြးသစၥာ ေတြက မင္း ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ေစာင့္ေနတာ"

"မပူပါနဲ႔ မနုရီ  ကိုျမင့္တိုး လြတ္ လာေစရမယ္ အတင္းမငိုပါနဲ႔ ဗိုက္ထဲက ကေလး ထိခိုက္ေနမယ္"

"ေရႀကည္ မင္း အဖမ္းခံလို႔ မျဖစ္ဘူးေနာ္"

"က်ဳပ္ အဖမ္းမခံပါဘူးးဗ်ာ ကိုတင္ျမင့္က ငယ္သားေတြကို ဘာမွမလုပ္ဖို႔ အသိေပး ေပး မနုရီက အိမ္မွာ အနားယူေနေတာ့ က်ဳပ္ သြားစရာ ရွိေသးလို႔"

"ဂရုစိုက္ပါ ေရႀကည္"×2

ျမိဳ႕အုပ္မင္းျခံအေနာက္ဘက္တြင္;
"ဟက္ ေတာပုန္းသားေတြက က်ဳပ္ကို ေရွာင္ရမယ္ထင္ေနလား ေျပာပါအံုး မင္း တို႔ေခါင္းေဆာင္"
'သစ္ပင္ကိုင္းကေန ႀကိဳးတန္းလန္းခ်ည္ခံထားရသူေရွ႕ ရပ္ျပီး မင္းေခတ္က ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္းေမးလိုက္သည္'

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေDonde viven las historias. Descúbrelo ahora