Part 43

2.6K 235 29
                                    

"မိုးသူ မိုးသူ"

"ရွင္ အဘ အယ္ ျမိဳ႕အုပ္မင္း မိဘေတြေရာပါလား ဘာအေရးႀကီးလို႔လဲဟင္"

"နင့္ေမာင္က ေယာက္်ားလာေတာင္းခိုင္းထားတာဆို ဘယ္မလဲ အေမႊစိန္က"

"အဘ ေျမးက ဇူဇကာပုဏၰားျဖစ္ေနတယ္"

"ဟမ္ ဘာျဖစ္တာလဲ"

"အစားျပိဳင္ပြဲ ပထမရလာျပီး စားပိုးနင့္ ေနတယ္ အဘေရး"
'မိုးသူ စကားေႀကာင့္ ေဒၚျမႏြယ္တို႔ သံုးေယာက္ ျပံဳးစိစိျဖစ္သြားေတာ့သည္'

"လ်က္ဆား မလ်က္ဘူးလား အခု ဘယ္မလဲ "

"အိပ္ယာထဲမွာ ေဒၚေဒၚနဲ႔  ဦးဦး တို႔ လာႀကရွင့္ အားနာလိုက္တာ"
'မိုးသူက လူႀကီးသံုးေယာက္ကို အိမ္ထဲ ရိုေသစြာ ေခၚသြားသည္'

"ရတယ္ သမီး ဦး တို႔ကလည္း မိုးညိဳ အတင္းေခၚလို႔ ေရာက္လာရတာ"

"ဟုတ္ကဲ႔ရွင့္!"

"တူတူ သက္သာလား!"

"အဘလာေခၚတာလား  က်ဳပ္ေသခါနီးမို႔ အဘကိုျမင္ေနရတာလား"

"ဘာ ေခြးေလး က်ဳပ္က ေသျပီးသားမို႔လား"

"မဟုတ္ပါဘူး အဘရယ္ အဘက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းရွိမယ္ထင္လို႔ပါ အဟင့္ ရင္ထဲ ေနရခတ္တယ္"
'ရိပ္က အိပ္လ်က္ေလး သူ႔ေဘးက အဘ လက္ကို ကိုင္ကာ ခြ်ဲေနေတာ့သည္ ေဒၚျမႏြယ္တို႔ကလည္း ရိပ္ နဲ႔ အဘကို ႀကည့္ကာ ရယ္ေနႀကေတာ့သည္'

"ေယာက္်ားယူခ်င္စိတ္ကပဲရွိေနတာေလ ကိုယ့္က်န္းမာေရး ဂရုမစိုက္ဘူး မိုးသူကလည္း အႀကီးျဖစ္ျပီး ဆိုဆံုးမမယ္မရွိဘူး"

"နို႔ အဘရယ္ ဒင္းေလးကိုယ္တိုင္က ေယာက္်ားကို ငမ္းငမ္းတက္လိုခ်င္ေနမွေတာ့ က်ဳပ္က တားရပါအံုးမလား"

"အဲ႔ဒါေတာ့ ဟုတ္တယ္ ဦးေလးရယ္ က်ဳပ္သားကလည္း ထိန္းမရပါဘူး"
'မိုးသူစကားကို ဦးဝဏၰက ေထာက္ခံေပးလိုက္ျပီး မိုးသူကိုလည္း စာနာသလို ႀကည့္ေပးလိုက္သည္'

"ေနရခတ္တယ္  အန္လည္း အန္ခ်င္တယ္ မမ သံပုရာရည္ေလး ေဖ်ာ္တိုက္ပါလား"

"တူတူ နင့္ဗိုက္ထဲ အစားစံုေနတာေလ သံပုရာရည္ေသာက္လိုက္မွ ဝမ္းေလ်ွာေနမွ"

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေWhere stories live. Discover now