Part 39

2.6K 265 69
                                    

"ကေလးေလး!"

"ရွင္ ဦး ႀကာေနျပီ ကိုကိုႀကီး ျပန္လာေတာ့မွာ"

"ေရႀကည္ ေစာင့္ေပးေနပါတယ္ ျပီးေတာ့ ဦး ကေလးကို ဝန္ခံစရာ ရွိတယ္"

"ဘာကိုလဲ  ဦးရဲ႕ "

"ကိုယ္ ကေလးကို ဖံုးကြယ္ထားမိတာကို ေျပာျပပါ့မယ္ အခုမေျပာရရင္ ကိုယ္ စိတ္မေျဖာင့္ဘူး"

"ဘာ ဦးမွာ မယားနဲ႔သား ရွိေနတာလား ဘာလို႔ ကေလးကို ဖံုးကြယ္ထားခဲ႔တာလဲ ဘယ္ေလာက္ထိ လိမ္လာတာလဲ"
'ႏွင္းက ရတု ရင္ခြင္ထဲကေန ထြက္ကာ မ်က္ရည္ဝိုင္းျပီးေျပာေနေတာ့သည္'

"ဟာ ကေလး ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ကိုယ္မွ ကေလးကို ခ်စ္မဝတာ ဘယ္က မယားနဲ႔သားက ရွိမွာလဲ"

"နို႔ သိဘူးေလ ဦး ပဲ စိတ္မေျဖာင့္ဘူးဆိုလို႔ ေလ"

"ဦးက ဆရာ အလုပ္ကေနထြက္လိုက္ျပီး နိုင္ငံေရးလုပ္ေနတာ နယ္ခ်ဲ႕ေတြနဲ႔လက္ပါးေစေတြကို ေတာ္လွန္ေနတာ ေရပခမ္းက ဗိုလ္ရတု ဆိုတာ ဦးပါ"

"ဟင္ ဦးရယ္ ကေလး ငိုခ်င္လိုက္တာ ဦးနဲ႔ကေလး ေပါင္းစပ္လို႔မရေတာ့ဘူးး အဟင့္ ဟင့္"

"ဘာလို႔လဲ ကေလးက နယ္ခ်ဲ႕လက္ပါးေစလုပ္ေနလို႔လားး အားးလားးးကေလး နားရြက္ကို လႊတ္!"
'ႏွင္း က ငိုေနရာကေန ရတု စကားႀကားျပီး နားရြက္ကို ဆြဲလိမ္ထားလိုက္သည္'

"ႏွင္းက ဘာလို႔ နယ္ခ်ဲ႕လက္ပါးေစ ျဖစ္ရမွာလဲ ကိုကိုႀကီးက ေတာ္လွန္ေရးသမားေတြကို ဖမ္းမယ့္ ျမိဳ႕အုပ္မင္းေလ ကေလးနဲ႔ဦး ကို သေဘာ မတူေလာက္ဘူးး"

"အဲ႔ဒါေတာ့ မပူနဲ႔ ျမိဳ႕အုပ္မင္းက လံုးဝ သေဘာတူမွာ သူ႔ေယာက္်ားကပါ ေတာ္လွန္ေရးေခါင္းေဆာင္ မို႔ေလ"

"ဘယ္လို ကိုကိုက ေတာ္လွန္ေရး ေခါင္းေဆာင္"

"ဟုတ္တယ္ အခု နာမည္ႀကီးေနတဲ႔ ေသြးသစၥာအဖြဲ႕ရဲ႕ေခါင္းေဆာင္ ဗိုလ္ပုလဲ ဆိုတာ ေရႀကည္ ပဲ"

"Oh My God!!! ကိုကိုက လံုးဝအမိုက္စားးပဲ ႏွင္းက ေလးစားအားက်ေနတာ နို႔ ဒါနဲ႔ ကိုကိုႀကီး က သိရဲ႕လား"
'ႏွင္းက လက္ဖဝါးနဲ႔ ပါးစပ္ကို အုပ္ကာ လံုးဝအံ႔ႀသသြားေတာ့သည္'

မုန္းခ်င္ေပမယ့္ မမုန္းရက္ေပ/မုန်းချင်ပေမယ့် မမုန်းရက်ပေWhere stories live. Discover now