0.8

17.1K 550 31
                                    

"Emin miyiz yapmak konusunda?" Üçümüz evimizin önündeki banka yan yana oturmuş, bacak bacak üstüne atmış, elimizdeki çekirdekleri hızlı hızlı çitletip çöpleri ortamızda oturan Selin'in kucağındaki poşete atarken bir yandan Ayaz'ın evini gözetliyorduk. Hatta dik dik bakıyorduk. O kadar keskin bakıyorduk ki biri görse bakışla ev soymaktan hapse atılabilirdik.

"Tabii ki eminim. Olgun erkekler kendinden emin kızları sever. Ayrıca cesur olanları." Yağmur konuşunca Selin bir anda gülmeye başladı.

"Bence o cesur kıyafet tarzıyla ilgili bir şeydir. Burçak yanına gittiği anda aval aval bakar adama. Sonra da kaçar. Gözüne sokalım derken iyice düşürürüz."

"Seni yolabilirim ama kahretsin ki çok haklısın. Yağmur!" Ağlamaklı bir sesle mızmızlandığımda Yağmur, Selin'e gözlerini devirdi.

"Şu an tek ihtiyacımız dürüstlüğündü Selin, teşekkürler."

"Rica ederim şekerim."

O sırada karşı apartmanın kapısı açıldı ve bir şeyler oldu. Tam anlaştıramadım çünkü her şey çok hızlı gerçekleşti.

Ayaz'ın kapıyı açması ama açtığı gibi anahtarını yere düşürmesi, o onu almaya eğilirken Yağmur'un korkup ayağa kalkması, benim elim ayağım dolaşırken bankın üstünden atlamaya çalışmam, atlayayım derken bankın arkasına basmam, ben üzerinde ayaktayken bankın geriye yatması, her şeye tepkisiz kalan Selin'in hâlâ bacak bacak üstünde çekirdek çitliyor olması, birlikte yere yapışırken attığımız çığlıklar, bankın tahtaları arasındaki boşluktan gördüğüm kadarıyla Ayaz'ın çığlıkların geldiği yöne bakması ve Yağmur'un utanıp arkasını ona dönüp yürüyerek çekirdek çitlemesi... Çöpleri de çimlere atmıştı salak.

Yemin ederim düşerken dengemi sağlamak için sallanan kollarım ve filmlik yüz ifademle kafamda o meşhur 'oh no oh no no no no' şarkısı çaldı. Biri çekse fenomen olurduk TikTok'ta.

Selin'le yerde her tarafımız çekirdek olmuş bir halde yatarken gıkımız çıkmıyordu. Bankın bizi kapattığına güveniyor ve karşıdaki beyefendinin gitmesini bekliyorduk.

Sonunda Ayaz kaşlarını çatıp biraz baktı ve bir sorun göremeyince göremeyince arabasına binerek uzaklaştı. Allah'ım bu adam polisti bir de! Sorunun kendisi vardı burada, dönüp bakamamıştı bile. Odun herif! İnsan bir iyi misiniz der!

Etraf sessizdi ve hiçbirimizden ses çıkmıyordu.

"Mezarcı falan mı olsak? Bari yerin dibine bedava girelim, böyle olmayacak."

Anında kopan kahkahalar ve katıla katıla gülmemizden sonra her yanım tuz ve çekirdek olmuş halde oturdum toprak zemine.

"Bize bu salaklık fazla. Yemin ederim. Lan Yağmur niye biz düşünce çekirdek çitliyorsun?"

"Evet ya! Arkadaşların ölüm tehlikesi geçirmiş burada, sen keyif derdindesin."

İkimiz sorgulayan bakışlarımızı Yağmur'a yönelttiğimizde biraz durduktan sonra konuştu.

"Dikkat çekmeyelim demiştim." Ve biz buna daha çok güldük.

"Aynen, hiç dikkat çekmedik. Gerizekalılar!" Elime gelen çekirdekleri onlara atarken onlar da aynısını bana ve birbirlerine yaptılar. Sokak ortasında devrilmiş bir bank, birbirine çekirdek atan biz...

Bu kadar rezillikle nereye varacaktık acaba? Hadi hayırlısı...

- - - - -

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter & Tiktok : leyhizal

Yayım Tarihi : 7 Haziran 2022

Ben Suçsuzum Komiserim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin