Evimizin önündeki bankta çekirdek çitlerken bir yandan arabaları izliyordum. İleriden çektiğim başka bir bankı önüme koymuştum ve ona da ayaklarımı uzatmıştım.
Okul çıkışında çok yorulduğumu fark etmiştim. Gelirken bir paket çekirdek almış, tam bu bankta iki seksen oturup annem ve ablamla telefonda günün kritiğini yapmıştım. Uzun telefon konuşmama bile dayanan büyük boy çekirdeği bitirme niyetinde olduğum için Ayaz'ı evini izleyerek çitlemeye devam ediyordum.
Tam aklımdan onu tavlama planlarımı kurup, beğenip, ne kadar harika planlar yaptığım konusunda kendimi övüp, zekamla övünürken yanıma bir kedi geldi. Kahverengi, beyaz kedi yanıma tırmandığında başımı çevirip ona baktım.
Bankın diğer tarafındaydı. Bana bakıyordu. Bir süre göz göze baktıktan sonra elimi boşver dercesine salladım. "Otur otur şekerim. Rahatına bak."
Oturduğunda kucağımdaki çekirdek poşetinden biraz alıp onun önüne koydum. Koyduğum çekirdeklere baktıktan sonra bana gözlerini süzerek baktı. 'Ciddi misin?' Der gibiydi.
"Kusra bakma canım. Ben balıktan nefret ederim. O iş olmaz." Homurdanır gibi miyavladığında tekrar ayaklarımın pozisyonunu düzelttim ve karşı apartmana bakmaya devam ettim.
"Sence benden hoşlanıyor mu?"
"Maaaaav." Umursamaz sesine göz devirdim.
"Ama sen mesajlarını görmedin! Çok tatlı olduğumu düşünüyor!" Sinirle ona döndüğümde tekrar gözlerini süzerek beni izledi. Bir saniye süren hızlı bir 'mav'dan sonra patileriyle önündeki çekirdeklerle oynamaya başladı.
Sinir bozukluğuyla arkama yaslandım. "Sence ne yapmalıyım?"
"Miyavvvv!" İşte o an aklıma geldi.
"Tabii ya! Sen bir tanesin! Ne güzel de dedin öyle! Hem Yağmur da onun cesur kadınlardan hoşlanacağını söylemedi mi? Onu kendi silahıyla vuralım. Yeterli olmadığını düşündürüp kudurtalım. Tabii biraz da kıskandıralım ki burnu sürtsün."
Ellerimi birbirine çarparak çekirdekleri poşete geri koydum. Kediyi ellerim arasına alıp başını okşadığımda huysuzlandı ama bırakmadım. "Seni sahipleneceğim ben ya... Böyle bir dedektif asistan tam ihtiyacım olan şey. Adın da... Saci!"
Kendi kendime gülerken bir ses duydum. "Burçak? Kediyle mi konuşuyorsun?"
Yağmur ve Selin şaşkın bakışlarla beni süzerken okuldan yeni gelmişlerdi. Gözlerimi süzerek onlara aşağılayan bakışlar attığımda Saci de beni taklit ederek onları süzdü.
"O kedi değil. Saci..." Selin kahkahayı basarken Yağmur bana yaklaştı. Karnından tutup kendime sırtını yasladığım kediyi inceledi.
"İyi de bu kız..." Selin bir an dönüp bize sessizce bize baktığında ben de Saci'nin malum yerine baktım.
"O zaman Saciye." İkisi de gülerken Yağmur kolumu cimdirerek beni ayağa kaldırdı.
"Yürü eve! Daha süpürge yapıp yemek hazırlayacağız!"
- - - - -
Instagram : leyhizal
Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri
Twitter & Tiktok : leyhizal
Yayım Tarihi : 29 Haziran 2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Suçsuzum Komiserim | Texting
Roman pour AdolescentsTAMAMLANDI ✅ Buburçakdeğil : Seni görmeyince güneş açıyor Buburçakdeğil : Çöl sıcağı gibi oluyor her yer kavruluyorum Buburçakdeğil : İnsanın bitkin düşüp ölesi geliyor Buburçakdeğil : Sonra mesai bitiyor Buburçakdeğil : Eve geldiğini görüyorum Bu...