4.2

11.6K 429 11
                                    

"Senin ne işin var burada Burçak?" Benim lakabımın 'Zeytinyağı' olduğunu bilmiyor muydu bu? Ben her duruma bir çözüm bulurdum.

"Asıl senin elinin havada ne işi var Ayaz? Evlensek bana böyle mi davranacaksın? Defol! Görmek istemiyorum seni!"

Abartılı bir bağırışla onu ittim. Dediklerime şaşırdığı için boşta bulunup geri çekildi. Etraftaki sprey boyaları topladım.

"Kaç gündür mülkümü taciz eden kişiyi yakaladım sandım. Sana niye böyle davranayım Burçak, şerefsiz miyim ben? Sen olduğunu anlasam el kaldırmazdım."

"Ben anladım seni Ayaz. Bitti! Görüşmeyelim." O şaşkınlıkla bana bakarken ben merdivenlerden inmeye yeltendim. Saciye güzellik uykusunda olduğu için ne kadar ısrar etsem de getirememiştim. Masken kurusun Saciye! Tek başıma bıraktın beni buralarda!

Ayrıca neden erken gelmişti ki bu adam?!

Tam inerken kolumdan tuttu. "Ya ne diyorsun sen Burçak? Yanlışlıkla oldu diyorum." Bir anlık farkındalıkla durdu. "Sen niye buradasın ki ayrıca?" Biriktirdiğim yalanları bir çırpıda döktüm.

"Dün sen öyle deyince boş vaktimde apartmanı izlemeye karar verdim. Tam ben çayımı böreğimi almış pencerenin kenarına bağdaş kurarken apartmandan yabancı biri çıktı. Ben de merak ettim. Geldim buraya kontrol etmeye. Ama seni düşünende kabahat zaten!"

Cırladığımda dönüp kapıdaki yazıya baktı.

'DİKKAT! ATEŞLE YAKLAŞMAYIN! ODUNLAR YANICIDIR!'

Sonra elimdeki çantaya baktı.

Anında kendimi yüzümü duvara yaslı buldum. "Bu ne Burçak ya! Çocuk musun sen?"

"Ben bir şey yapmadım! Ne bu böyle duvara dayamalar falan!"

"Elindeki çanta ne o zaman?"

"Hobim için almıştım. Bu beni suçlu yapmaz."

"Göstereceğim ben sana hobiyi." Çanta arkamda, belime yaslı ellerimin arasından alındı ve bileklerimde soğuk metaller hissettim. Sonra da metalın metala sürtme sesi...

"Ne! Bana kelepçe takamazsın Ayaz! En azından şu konumda!"

"Biraz nezarette kal Burçak Hanım da aklın başına gelsin."

- - - - -

Bu sefer sert kayaya çarptık ksksksksk

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter & Tiktok : leyhizal

Yayım Tarihi : 11 Temmuz 2022

Ben Suçsuzum Komiserim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin