"Eeeyy ahali, salona toplanmanız gerekmektedir! Acele gelin buraya!" Elimde büktüğüm defteri ağzımdan çektiğinde Selin odasından çıkarken Yağmur aheste aheste mutfaktan geliyordu. Göz devirdim.
"Yok arkadaşlarım. Yok, yani. Olmuyor."
Yağmur kendini koltuğa attığında Selin de diğer koltuğa yüzü bana bakacak şekilde uzanmıştı.
"Nedir olmayan Sayın Deli Burçak?"
"Bu adam karşısına çıkmazsam beni asla kabuk etmeyecek."
"Ve sen çözüm istiyorsun?"
"Evet!"
"Harika, çünkü bende hemen bir tane var."
Koltuğun üzerinde dikiliyordum ve Selin'in bana verdiği bu umutla birlikte dizlerimi kırarak bacaklarım üzerinde oturuyor hale geldim.
"Çabuk söyle."
"Karşısına çık." Yan taraftaki yastığı alıp ona fırlattığımda ikisi de gülüyordu. Selin yüzüne gelmeden elini kaldırıp yastığın yere düşmesini sağlamıştı.
"Siz nasıl arkadaşsınız ya?"
"Tatlım sorun bizim arkadaşlığımızda değil. Bilhassa hatırlatırım ki sana onu biz bulduk." Yağmur aşırı haklı olarak konuştuğunda bıkkın bir nefes verdim.
"Ee ne yapacağım?"
"Sen her ne kadar kızsan da tek çözüm karşısına çıkman. Bunu nasıl yapacağını bulmalıyız."
"Bence yolda yürürken karşısına çıksın. Cesur bir hareket..."
"Onu yapabilecek kadar cesursam MİT'e gireyim. Hiç değilse erkek peşinde koşmaktansa vatana millete hayırlı bir iş yaparım."
Hepimiz güldük.
"Daha iyi bir fikrin var mı?"
"Acaba başımı belaya mı soksam?"
Yağmur dikleştiğinde Selin kaşlarını kaldırmıştı.
"Ve?"
"Masum bir suçtan bir gece nezarette kalmak üzereyken o beni tanıdığı için bana yardım eder. Böylece tanışırız."
"Ya da seni nezarethanede bırakmaz, eline geçirmişken direkt hapishaneye gönderir. Böylece hem bir baş belasından kurtulmuş olur hem de bir deliyi daha, toplum sağlığı ve huzuru adına yakalamış olur. Merak etme sana çamaşır getiririz."
Kendi aralarında güldüklerinde sinir bozukluğuyla güldüm.
"Ee n'apacağız?"
"Otur evinde be'ya..." Gülüşmelerimiz kahkahaya döndüğünde karnım ağrımıştı gülmekten. İzleyecek bir şey olmadığında izlediğimiz tiyatrodan bir replikti bu.
"O bölümü çok seviyorum."
"Evet, ama kabul edin yerinde bir espriydi."
"Kesinlikle öyleydi."
Boğazımı temizledim.
"Ciddi bir çözüm bulmaya çalışsak?"
"Kuzum bence adam seni daha çok merak ediyor. Ki Instagram'ını biliyorsa yüzünü biliyordur. Sokakta görse seni tanır zaten. Gelip tanışmak isteyen bence o. Yani... Market gibi, sokak gibi bir yerde karşılaşsanız yanına gelir zaten. Tek yapman gereken küçük bir rastlantı. Gerisini akışa bırak."
- - - - -
Instagram : leyhizal
Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri
Twitter & Tiktok : leyhizal
Yayım Tarihi : 14 Haziran 2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Suçsuzum Komiserim | Texting
Teen FictionTAMAMLANDI ✅ Buburçakdeğil : Seni görmeyince güneş açıyor Buburçakdeğil : Çöl sıcağı gibi oluyor her yer kavruluyorum Buburçakdeğil : İnsanın bitkin düşüp ölesi geliyor Buburçakdeğil : Sonra mesai bitiyor Buburçakdeğil : Eve geldiğini görüyorum Bu...