3.7

12K 428 2
                                    

Elimde bir kova köpüklü su, bir tarafımda beni takip eden Saciye ile bahçeye çıktım. Gözlerimi kısarak karşı apartmana baktıktan sonra bahçedeki banka oturdum ve önü açık bahçemizden onun apartmanını izledim.

Saciye banka atlayıp yanıma oturduğunda hâlâ karşı apartmanı kesmeyi sürdürüyordum.

"Konuştuğumuz gibi Saciye tamam mı? Eğer yakalamaya kalkarsa hemen üzerine atlıyorsun." Miyavlayarak karşılık verdiğinde gülümsedim. "İşte böyle. Bana da ancak senin gibi bir kedi yakışırdı."

Etrafı kontrol ederek birinin gelmediğinden emin oldum. Ardından kovayı elime alıp karşı kaldırıma geçiyormuş gibi yaptım. 'Gibi yaptım' çünkü karşı tarafa park edilmiş arabasının yanına gelir gelmez suyu olduğu gibi camlara ve arabaya fırlattım.

Anında geriye dönüp kaçmaya başlamamla Saciye'nin koşarak bana katılması bir oldu. Kendi apartmanımıza girip kapıyı kapattım. Hemen eve çıktığımda salonun camından karşıya baktım. O köpükler sadevr camlarda değil mavi arabanın her yerinde iz bırakırdı ki anladığım kadarıyla Ayaz Bey arabasını çocuğu gibi görüyordu. Bu durum onu kızdırırdı. Ama bu başlangıçtı.

Çok daha fazla planım vardı. Bir de bana yardım edeceğine yürekten inandığım, yol arkadaşım, camın önüne oturmuş benim gibi kısık gözlerle karşıyı izleyen Saciye'm...

- - - - -

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter & Tiktok : leyhizal

Yayım Tarihi : 6 Temmuz 2022

Ben Suçsuzum Komiserim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin