4.5

11.6K 439 4
                                    

"N'oldu? Neden ağlıyorsun?" Telaşla demirlere yaklaştığında yüzümü duvara çevirdim. Onunla konuşmadım. Oturduğum bankta bacaklarımı kendime çekmiş, kollarımı birbirine bağlamıştım.

Demir kapının kilidi açıldı ve yanıma yaklaştı. "Korkma Burçak. Gerçekten şikayetçi olacak değilim. Beni sinir etmek için yaptığını, kötü bir niyetin olmadığını biliyorum. Hapse girmeyeceksin, ağlama."

Haspam! Aklıma bile gelmemişti. Beni burada biraz daha tutarda Yağmur ve Selin burayı basardı. Ki bizim içeride adamımız vardı. Selin'in abisi... Bir şekilde sıyrılırdık işin içinden. Ayaz da kim oluyordu?

"Burçak?" Koluma dokunduğunda kendime çektim. O kadar içten ağlıyordum ki hayatımda bu kadar güzel ağladığımı hatırlamıyordum.

"Gel, tamam. Çık dışarıya. Daha fazla kalmana gerek yok." Yüzümde sahte bir öfkeyle ona baktım.

"Benim klostrofobim var seni salak! Kapalı alanlarda kalamam ben! Özellikle de tek başıma!" Ayağa kalkıp kapıya ilerlerken bunu beklemiyordu. Ben de beklemiyordum...

"Dur ya... Bilmiyordu-" Sinirle arkamı döndüm.

"Bir daha sakin bana yaklaşma Ayaz! Pisliğin tekiyle görüşmeye devam etmeyeceğim!"

Ve yine Zeytinyağı Burçak kazanır!

- - - - -

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter & Tiktok : leyhizal

Yayım Tarihi : 14 Temmuz 2022

Ben Suçsuzum Komiserim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin