2.0

14.3K 532 7
                                    

Ben oyuncak ayıma sarılmış, battaniyeyi göğsüme çekmiş, bir yandan Nutella'mı bir yandan çikolatamı yer, bir yandan da Dynasty'yi izlerken kapı çaldı.

"Burçak! Kapı!"

Yağmur'un sesi yankılandığında bağırdım.

"Selin! Kapı!"

Bir kaşık daha Nutella aldığımda Selin sinirle kapımı açtı.

"Hayvan gibi girmesene odama ya!"

"Ne bağırıyorsun be! Açsana kapıyı!"

"Depresyondayım ben ya! Kimse anlamıyor beni!" Bir kaşığı daha ağzıma götürdüğümde Selin ellerini yukarı açmış sabır diliyordu.

"Allah'ım bekar kalmasın, bir şeyler öğrensin diye çöpünü çatalım dedik geldiğimiz hallere bak! Sen büyüksün yarabbim, şu kızı elimde kalmadan depresyondan alıver!"

Kapıyı çarpıp gittiğinde sinirle ağlar gibi bir ses çıkardım. Sonra da yemeye ve izlemeye devam ettim.

Kapım tekrar açılınca tuşa basıp bölümü durdurdum ve bilgisayarı yana koyarak kapıya döndüm.

"Ben size depre-" Kapıda gördüğüm büyük ayıcıkla sustum. Selin arkasından çıkıp gerçek boyutlarındaki ayıyı odamın ortasına koydu.

"Sana gelmiş. Artık kimdense..."

Çoktan anlamıştı da sahte bir bilmemezlik ifadesiyle bana baktı. Yataktan nasıl kalktım bilmiyorum ama uçtum diyebilirim. Ayının yanına oturduğumda kolları arasına konmuş poşeti aldım. Üzerine toplu iğneyle bir kağıt sıkıştırılmıştı ve üzerinde 'Burçak'a Depresyon Arkadaşları' yazıyordu.

Sadece bu bile ona maçı kazandırırdı çünkü insanlar genelde adımı Burçağa diye yazardı ve ben delirirdim. Bir insan evladı dahi özel isimdeki K harfini yumuşatamayacaklarını bilmezdi ve eğitim sistemi bu kadar geri kalmış olduğu için küfremektense niye her yıl bize öğretilen dil bilgisi kurallarına rağmen insanlar bu kadar mal diye küfrederdim. Bu kadar salak olamaz bir insan. O ise bir ilki başarmıştı.

Poşetin bağlarını çözüp açtım. İçi Nutella ve bir sürü antep fıstıklı çikolatayla doluydu.

Çığlığım evde yankılanırken Yağmur'un koşa koşa odaya geldiğini duyuyordum. Boynuna sarıldığım Selin ise kahkahalarla gülüyordu.

- - - - -

Instagram : leyhizal

Instagram Sayfası : leyhizalhikayeleri

Twitter & Tiktok : leyhizal

Yayım Tarihi : 19 Haziran 2022

Ben Suçsuzum Komiserim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin