19 - Shoot

57 0 0
                                    

Syaza forza berjalan di atas bangunan itu . Dia menggunakan teropong untuk melihat seorang lelaki yang sedang rancak bersembang dengan seorang wanita . Ini adalah kali terakhir dia menjadi assassin . Dia mengambil senapang itu dan memerhatikan target dengan focus . 1 , 2 , 3 tanpa diduga salah seorang bodyguard lelaki itu ternampak kelibat syaza forza diatas bangunan itu pantas menembak syaza forza tetapi syaza lebih pantas mengelak .

" What the hell ? Macam mana dia boleh nampak aku ? " Syaza forza cemas dan dengan pantas dia berlari kearah parking kereta . Dia menghidupkan enjin dan membawa laju keretanya jauh dari bangunan itu . Fikirannya ligat memikirkan perkara tadi . Tidak pernah langsung dia kehilangan targetnya seperti itu .

Throwback ~

" Hi , we meet again . I want you to kill this guy can ? " Lelaki itu menunjukkan beberapa keping gambar kearah syaza forza . Syaza forza mengerutkan dahi apabila dia sedar lelaki ini kali kedua datang berjumpanya . kenapa dia menyuruh syaza forza membunuh orang orang itu ?

" Ok " pendek saja jawapan dari mulut syaza forza .

" I will pay you 8000 because this guy so important . But if you can't kill him ... " Lelaki itu sahaja tidak menyambung percakapannya . Syaza forza tahu apa yang akan berlaku & dia tidak akan bimbang kerana dia tidak pernah gagal membunuh sesiapa . " After finish your work , meet me at my club " lelaki itu berlalu pergi dari Starbucks coffee itu .

End flashback ~

" Sial ! " Syaza Forza menghentak stereng keretanya kuat . Sesudah sampai di club milik lelaki itu , syaza forza dengan fikiran yang kacau masuk kedalam club itu . Dia mencari lelaki berbangsa cina itu . Setelah beberapa minit mencari dia ternampak lelaki itu bersama dua perempuan . Lelaki itu menyedari kehadiran syaza forza lalu pergi kearah syaza forza .

" How was it ? " Tanya lelaki itu .

" I couldn't kill him . His bodyguard try to shoot me . Lagipun bodyguard dia ramai , I can't " cakap syaza forza .

" You still remember what I said if u can't kill him ? " Tanya lelaki itu lagi . Lelaki itu mengeluarkan pistol dan menembak keatas siling club itu membuatkan orang ramai menjerit & serta merta muzik berhenti . Dia mengacukan pistol keleher syaza forza . " That fucking guy so important to me , in case you can't kill him let me kill you okay hahaha " lelaki itu menarik picu sedia untuk menembak syaza forza .

" Let her go " cakap seorang lelaki yang datang dengan pakaian serba hitam . Syaza forza agak terkejut kerana lelaki itu adalah imran michael . " Rex , let her go " imran michael mengeluarkan dua pucuk pistol & mengacukan kearah lelaki itu & bodyguard nya .

" Wow you still with your attitude . Act like a hero same like your true father . That's why Alex hate you so fucking much " lelaki yang digelar Rex itu ketawa jahat . Dia masih mengacukan pistol itu kearah leher syaza . Syaza forza hanya melihat imran michael dengan pandangan yang lemah .

" Don't you dare say his name . Without me you can't successful like this . Now let her go " cakap imran michael lagi .

" Who this girl to you ? " Tanya rex . Dia agak pelik kerana imran michael tidak pernah merayu begini .

" She's my girl now let her go or I will kill you asshole " cakap imran michael & menembak sebelah kaki rex . Bodyguard rex agak terkejut akan tindakan imran michael itu . Imran michael laju sahaja menarik syaza keluar dari club itu .

" Imran , naik kereta aku " syaza forza memberikan kunci keretanya kearah imran michael . Laju sahaja imran membawa kereta itu di jalan raya .

" Kau gila ke ?! " Tanya imran michael setelah 15minit mereka berdiam diri .

Imran Michael (On Going)Where stories live. Discover now