Imran michael meramas rambutnya kasar . Perbualan Adam nick dengannya semasa tengahari itu masih terngiang - ngiang didalam otaknya .
- FLASHBACK -
" Imran , kalau kau takboleh jaga syaza biar aku jaga dia . Senang dia stay dengan aku . Josh pon ade " Adam nick bercakap semasa berselisih dengan imran .
" Jangan harap "
" Kau tak risau dia buat benda bukan bukan lagi ke Imran ? "
" Biar aku settle dengan syaza " Imran michael terus berjalan kearah sofa di ruang tamu .
" Don't need . Kau kena biar dia cool dulu "
" Yela Adam "
Siapa eh perempuan tu ? Rambut purple ? Siap send vid dia dengan aku tengah buat sex ? Takkan lah Adriana ? Imran michael cuba melelapkan matanya kembali . Kalau adriana ape function dia chat syaza macamtu ? Serabut betul la .
.
.
.
.
.
.
.Adam nick masuk kedalam bilik syaza . Dia melihat kearah syaza forza yang merenung kearah luar tingkap .
" Kau okay ? " Adam nick duduk di sofa , berhadapan dengan syaza forza .
" Try to be okay "
" Don't be sad . Im here with you okay ? Jangan risau lah " Adam nick cuba menenangkan syaza forza .
" Aku okay je tak frust teruk cuma aku kecewa je . Girl tu send video tu kot " syaza forza tertunduk .
" Aku pon tak tahu nak cakap ape . But jangan overthinking sangat "
" Adam , you know kan aku macam dah jatuh cinta dengan imran dulu ? But perasaan sayang aku dekat dia still ade " syaza forza memandang Adam nick . Adam nick hanya mengangguk . Walaupun Adam nick agak rasa sakit di dadanya dia hanya diam . " Why diam ? Aku ade salah cakapke dam ? " Tanya syaza forza .
" Takdela . Aku diam sebab risaukan kau je . Jangan buat benda bukan bukan please ? "
" Ye Adam aku takbuat "
" Pinky promise ? " Adam nick menghulurkan jari kelingkingnya .
" Pinky promise " syaza forza menyambut huluran jari kelingking Adam dengan jarinya .
" Kau taklapar ? "
" Lapar sikit " syaza tersengih . Dia lapar cuma dia malas nakkeluar dari bilik itu .
" Jom makan . Kat bawah ade makanan . Kalau tak lalu , aku masakkan ape ape untuk kau "
" Kau pandai masak ke ? "
" Hello . Mentang mentang aku lelaki kau ingat tak pandai masakla ? " Adam nick menjeling syaza forza .
" Tanya je pon hahaha " syaza forza tersengih .
" Macam ni baru good girl , kau happy dahla takyah sedih sangat okay ? " Adam nick senyum sedikit .
" Okay " .
.
.
.
.
.
.
." Adriana ? Kita nak makan kat mana harini ? " Miya melihat kearah kawan baiknya yang leka bersolek .
YOU ARE READING
Imran Michael (On Going)
DiversosImran michael. Seorang lelaki yang dingin & berhati batu. Dia amat sukakan kanak kanak walaupun berhati batu. Senior yang paling terkenal disekolah. Digelar badboy disebabkan sikap nakal & perangai yang membuatkan namanya wanted dibilik guru . Mempu...