6 - Trust

140 6 0
                                    

Syaza memerhati imran michael dari jauh . Eh mamat ni setiap malam datang sini ke cane ? Tak bosan ke datang sesorang . Orang lain datang sini buat projek 18+ dia ni tenangkan diri dekat sini . Tanpa berlengah masa , syaza terus pergi berdiri disebelah imran .

"Hmmm hye , are u ok ?" Syaza menegur imran yang sedang memejam mata , maybe menghayati bunyi ombak di pantai .

" Ye hyeee . Kau rasa ?" Imran masih lagi menutup matanya .

" Wow boleh pon cakap elok2 rupanya. kalau tak laser jee mulut hehehe" syaza ketawa perlahan.

"Malas la kasar sangat. My mom is a women, so aku try tak kasar dengan perempuan" imran membuka mata & merenung syaza.

"bagus la. btw, selalu sangat aku nampak kau kat sini imran. kau selalu ah adaa. asal?" syaza bertanya.

"aku semak ah. kau jangan pura ii tanya la. kau tahu kan mak aku kena pukul?" imran menjongketkan sebelah keningnya.

"tahu, tapi siapa yang kuaja sangat tu? Lagi satu kenapa mak kau kena duduk dekat wad lama lagi ? "

"ayah tiri aku. dasar dayus, jantan tak guna, bodoh! Oh sebab doct cakap mak aku ade penyakit kronik cuma tak dapat kesan lagi " imran mengetap rahangnya .

"hm sabar la imran ?"

"kau ni kan, banyak kali aku layan kau kasar tapi asal kau baik sangat dengan aku? ke kau suka aku syaza forza?" imran memeluk tubuh.

"mane ade. aku kawan je dengan semua. aku baek tauu hehe" syaza tersenyum gembira.

"otak kau baik kalau keluar masuk bilik disiplin je keje" imran menjeling.

"kau bukan ade gf ke dulu? nama apa eh? tak silap aku adriana en?" syaza bertanya.

"dah la, kau blah" imran terus berubah marah.

"ha? ook" syaza tidak mahu memaksa, dia terus pergi jauh dari imran. period kot? aku sebut nama adriana je, asal aku kena marah aduh.

.
.
.
.
.
.

"weh imran tengok crush aku nii, comel gilerr " aliff menunjukkan gambar seorang perempuan. semestinya shafika shay.

shafikashay_

Liked by syazaaforza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by syazaaforza.__ and 18,000 others

shafikashay_  hello pakweee!

Views 4000 comments

Arash_iman hello crush

Farra_ ❤

Aidilirfan__ budak busyukk

"angau je keje kau eh?" imran menyakat aliff.

"follower dia ramai kot wehh" aliff bersungguh sungguh.

Imran Michael (On Going)Where stories live. Discover now