Ieri am fost invitata de catre Nane la studio,mi-a oferit sansa de a aparea intr-o piesa.Am spus da,bineinteles.Nu stiam cu ce sa ma imbrac,asa ca am rugat-o pe Anne sa ma ajute.Intr-un final am ales o rochie neagra,draguta.
Prima data mergeam la studio,a trebuit sa mai adauge 2 beat-uri in piesa si plecam.
A spus Nane ca vine sa ma ia,asa ca asteptam in living.
N:Am venit!!
C:Eu sunt gata.spun eu si deschid usa.
N:Haide sa mergem.
Am ajuns la studio si am asteptat pe canapea.
N:Ma duc pana la baie.Revin.
C:Okk.
Il vad pe Sebi ca intra pe usa si ma saluta.
S:heii..ce faci aici?
C:Am venit cu 𝐍𝐚𝐧𝐞 pentru o piesa,tu?
S:La fel..De ce nu ai venit in parc?Eu chiar te-am asteptat.
C:Asta si meriti.Nici macar nu ma bagi in seama,la ce te astepti?Apropo,care e faza cu story-ul ala?
S:Am vrut sa uit de tine.
C:Nu este o scuza.
S:Pentru mine este.
N:Hai sa mergem,Carla.spune Nane.
S:Ea nu merge nicaieri,ramane cu mine.
C:De ce vorbesti in locul meu?Scuza-ma,hai sa mergem.
S:Ba nu,nu mergi.spune Sebi si ma tine strans de mana.
N:Frate,da-i drumul.Nu ii spui tu ce sa faca.
Intr-un final mi-a dat drumul si am plecat.Am terminat repede filmarile si am iesit in parc,singura.Cat timp ma plimbam,am intrat din greseala intr-o fata.Era Ayana,fosta lui Sebi.
A:Ooo,dar de cine am dat..
C:Ne cunoastem?spune eu si fac un pas in spate.
A:Hai mai Carla,cum sa nu ne cunoastem?Din cate am auzit,esti prietena cu Sebi...
C:Ce te intereseaza pe tine?
A:Nu te mai baga in orice problema.Sebi este al meu,si doar al meu.
S-a uitat cu o privire urata la mine si mi-a dat o palma.Eram foarte nervoasa,asa ca,de nervi ne-am batut in mijlocul parcului.Da,suna ciudat,dar era chiar nesimtita aceasta fata.Poate ca va intrebati cine a castigat..eu!👀