*Perspective Carla*
M-am trezit de dimineata pe la ora 09:00 si mi-am verificat telefonul.Nimic special.M-am schimbat si am mers catre bucatarie sa imi fac ceva de mancare.
S:Buna dimineata!spune Sebi.
C: Buna...
S:Ai patit ceva?
C:Da,ce te intereseaza pe tine?
Nu cred ca o sa ma pot intelege cu baiatul asta vreodata.Este pur si simplu enervant.Mi-am luat geanta,m-am incaltat si am plecat la "Starbucks",sa imi iau micul-dejun acolo.O sa-l sun astazi pe Albert,poate il conving sa vina acasa.Nu o sa rezist mai mult de 2 zile cu Sebi.Sau,as putea sa stau la Anne acasa.Dar o s-o deranjez prea mult.
In fine,m-am asezat la o masa si mi-am comandat.In departare l-am vazut pe Niku si prietena lui.Mi-a spus cateva despre ea,pare a fi de treaba.
I-am salutat si dupa am continuat sa ma uit pe telefon.*Perspective Bianca*
Buna,sunt Bianca.Am 16 ani si sunt din Bucuresti.Sunt sora lui Berechet si iubita lui Niku.Studiez la Liceul Francez Anna De Noailles.Sunt satena si am ochii caprui.
*Perspective Niku*
Astazi era o zi obsinuita,eram cu Bianca,iubita mea la Starbucks sa-si cumpere o cafea,cat timp eu asteptam sa comande.Imi aduc aminte de Carla,care era cu 3 mese departe de noi.
N:Bianca,ai cunoscut-o pe Carla?
B:Nu,dar ai spus ca o sa mi-o prezinti.spune ea si se aseaza langa mine.
N:O vezi,este fata cu tricoul alb,din fata noastra.Mergem la ea?
B:Da!----------------------
byadaa00
259 cuvinte 🏖️