*Perspective Anne*
Am ajuns cu Carla la studio si era doar Petre,Sebi si Niku.Chiar n-o înțeleg pe fata asta,are sentimente pentru Sebi,dupa nu.
O sustin oricum,dar după părerea mea,ar trebuii sa aleaga pe cineva.
Eu si Petre ne-am impacat dar tot nu ne înțelegem prea bine.Simt ca o sa ne despărțim iar.
N:Comandam pizza?spune Niku incercand sa aduca atmosfera in camera.
C:O idee buna,cine comanda?
P:Comand eu.Mai vreti altceva?se ofera Petre si se aseaza comod pe canapea.
A:Vreau eu o cafea.Carla,vrei si tu?
C:Uhh,da.
S:De cand bei tu cafea?intreaba Sebi.
C:De cand m-am despartit de tine.
A:Hai sa nu ne mai certam,ce ziceti de un film?
S:Ii mulțumesc Annei,chiar nu mai aveam chef de vorbele tale.
C:Crezi ca eu am chef de tine?Incerci doar sa te bagi in seama cu ceilalti.
N:Carla,vino sa stai langa mine,daca vrei.
C:Da,vin.Nu vreau sa stau langa cineva...ca el.
S:Daa,de parca nu stau in casa cu tine.
C:Nu mult timp.
Cei doi au continuat sa se certe,dar pana la urma Carla a dormit in seara asta la Niku acasa, si eu am plecat cu Petre.Sebi a plecat singur in apartamentul sau.*Perspective Niku*
Carla este o fata buna,nu înțeleg de ce continua sa vorbeasca cu Sebi.Nu aveam o parere proasta despre el,dar dupa cum se exprima la studio mi-am schimbat părerea.Carla a dormit la mine in seara asta,nu m-a deranjat.S-a împrietenit si cu mama.Ma bucur că cele doua se înțeleg.
**********
252 cuvinte-
Imi pare rau ca scriu capitole atat de scurte.
Ma gandesc sa adaug personaje noi,daca vreti sa apareti in cartea mea,va rog sa imi scrieti in privat.(O sa apareti in fiecare capitol).
See you soon!🔜❤️