*𝐉𝐨𝐢*
Inca eram suparata pe Sebi.Cum sa faca asa ceva?I-am transmis prin mesaje ca ne despartim..El a cerut aceasta cearta,nu eu.Oricum nu era de incredere.Am deja cateva absente si nu are cine sa mi le motiveze.Tata a spus ca nu mai vine la noi si Albert pleaca in Canada pentru filmari.Eram singura.Cu Anne m-am certat deoarece a spus ca stau mai mult cu Maddie si cu ea nu.Maddie s-a mutat la alta scoala.Asa am ramas singura.
Trebuia sa imi schimb comportamentul,asa imi puteam face prieteni noi.
Am intrat in scoala la 13:06.Nu am intarziat la ora,cursurile incepeau la 13:10.Am vorbit cu doamna diriginta si m-a mutat de langa Sebi.Am amanat si proiectul cu Sebi,acum il fac singura.Mi-am facut 2 prietene,care sunt de treaba.Elena.
Are 16 ani.A locuit in Bucuresti dar s-a mutat aici in Craiova impreuna cu familia ei.
Fosta prietena a lui El Niku.Miruna
16 ani.Locuieste cu mama ei,tatal este pilot si pleaca in weekend cu avionul in diferite tari.
M-am intalnit cu ele pe holul liceului.Sunt transferate recent.Din pacate,nu sunt la mine in clasa.Le-am invitat la mine acasa sa ne cunoastem.
E(Elena):Ai un apartament foarte frumos!spune ea si se aseaza pe canapea.
M(Miruna):Aprob cu ea,chiar imi place.
C:Multumesc!M-a ajutat si fratele meu.
E:Ai frate?
C:Da,este destul de popular.
E:Daca este Albert Nbn innebunesc,il plac de mult timp.
C:El este fratele meu-
E:CE?
M:Loll,ce ciudat
E:Ma simt ciudat,acum ca am spus ca il plac☠️