Capitolul 33🤍

270 8 1
                                    

*Perspective Carla*

Dupa discutia de aseara,am inceput sa prind sentimente pentru Sebi.Da,poate este ciudat,dar eu mai o singura problema.Nu stiu cum pot sa-i spun lui ca o sa plec iar la Albert.Poate o sa ma ignore dupa ce plec.Este si o solutie,dar la cat este de ocupat sigur refuza.
Dimineata,m-am trezit si mi-am verificat telefonul.Am mers la baie,m-am aranjat si m-am indreptat catre bucatarie.
Acolo era si Sebi care vorbea la telefon.
C:Buna dimineata!spun eu cu zambetul pe buze,dar in soapta.
S:Buna dimineata.spune Sebi si ma imbratiseaza.
Inchide apelul si se uita lung la mine.
C:S-a intamplat ceva?
S:Nu,esti doar foarte frumoasa.
C: Multumesc!Vrei sa facem ceva de mancare?Imi este putin foame.
S:Eu voiam sa pregatesc ceva dar te asteptam pe tine.Apropo,eu am pofta de clatite,tu?
C:Si eu,hai sa le facem.Dar-
S:Dar ce?
C:Promiti ca ma ajuti.Ultima data te-ai uitat la mine cand faceam clatite,nu m-ai ajutat deloc.spun eu si rad la final.
S:Da,da,promit!
Pana la urma,Sebi m-a ajutat.Am facut pauza cateva minute doar sa consumam faina batându-ne.
Intr-un final am terminat de mancat si eu cu Anne am mers la Starbucks.
------------------
Au trecut cateva ore de cand sunt la Starbucks.Am venit cu Anne doar ca sa-i tin de companie,are de facut un proiect si acasa nu se poate concentra.
A:Auzi,eu fac cursuri de dans.Acum recent am aflat ca sunt "profesoara".Te bagi si tu ca sa ma ajuti?Nu ma descurc cu copiii mici.
C:Chiar vreau sa te ajut dar trebuie sa plec cu Albert la el in tara.Este ziua tatalui meu si n-am cum sa ratez ocazia asta,si asa nu l-am vazut de mult.
A:Si mie acum imi spui?In cat timp pleci?
C:Nu am spus la nimeni,inafara de tine.Plec intr-o saptamana.Dar nu stau mult.Ziceam sa ies maine cu Alice,Claudia si Denisa.Vii si tu?
A:Care Alice?
C:Fata aia care a fost impreuna cu Antonio.
A:Aaa.Am cunoscut-o acum 2 ani,cred ca s-a schimbat foarte mult.Ne-am certat deoarece nu ieseam cu ea la cluburi si d-astea.Sa stii ca vin, oricum n-am ce face.
C:Da...apropo, vorbesc iar cu Sebi.
A:E bine..sta cu tine,nu?
C:Da,nu ma deranjeaza.Nu stiu cum sa-i spun ca plec.
A:Nu poti sa-l iei si pe el cu tine?spune Anne si se uita la mine.
C:Si eu m-am gandit la asta,dar este ocupat si nu are timp.
A:Macar incearca sa vorbesti.Eu trebuie sa plec, mi-am terminat proiectul si dupa merg la o verisoara.Multumesc ca ai asteptat cu mine.
C:Nu e nimic,sa ma suni mai pe seara.Iti spun ce s-a intamplat daca vorbesc cu el.Paa!
A:Paa!
-------------------
In drum spre apartment,am oprit la un magazin sa imi cumpar o sticla cu apa.Am auzit 2 oameni in spatele meu,vorbind dar nu am bagatnde seama.
Cat asteptam la casa de marcat, simt o mana pe umarul meu.Era Berechet.

𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬...✨❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum