*Perspective Sebi*
Dupa ce mi-am facut bagajul,l-am rugat pe Cipi sa imi organizeze pe malul marii un mic "picnic".O s-o scot pe Carla la Starbucks,ca el sa aiba timp.
Intru in sufragerie si nu o gasesc.Pasesc in camera ei si o vad cum se machiaza.
S:Stii ca tu nu ai nevoie de machiaj,nu?
C:Ba am nevoie de machiaj,uita-te cum arat!
S:Arati superb,draga.Haide sa mergem.Esti frumoasa oricum.
C:Off,bine.Haidee.spune ea si rade.
O iubesc foarte mult pe fata asta,poate nu se observa,dar eu chiar o fac.
Am ajuns la Starbucks,si ne-am comandat ceva de baut.
C:Sii,ce mai faci?
S: Sunt foarte bine acum ca am iesit cu tine,tu?
C:Eu sunt bine.Cand o sa scoti albumul?
S:O sa fie o surpriza,dar curand.Ce planuri ai astazi?
C:Voiam sa stau cu tine,dar poate esti ocupat si mna...
S:Imi las toate planurile pentru tine,stai linistita.Ma duc sa platesc, asteapta-ma aici.
C:Platesc eu!
S:Nu te ascult,oricum.spune eu si fix atunci am primit un mesaj de la Cipi.Mesaje noi:
Instagram:
Cipi-Sa stii ca am organizat tot,sa vii cu ea.
Raspuns:Mergem Pana acasa si dupa venim.Te pup, pa!I-am raspuns si eu,iar dupa am mers acasa sa se schimbe.
C:Unde mergem?
S:Mergem intr-un loc foarte frumos,sper sa iti placa!
C:Bine,asteapta aici.Ma duc sa ma schimb si vin repede.
La Carla ,repede inseamna 1 ora jumatate.Atat am asteptat eu ca sa se schimbe.Ma rog,machiaj si multe altele.Oricum arata frumos si cu,si fara.
(Acesta era peisajul):S:Iti place?spun eu emotionat.
C:Glumesti?Este superb!Tu ai organizat asta?
S:Am avut nevoie de Putin ajutor,dar ideea este a mea.Trebuie sa discutam,Carla.
C:Sigur!
S:Vreau sa iti spun ceva important,care inseamna foarte mult pentru mine.
C:Te ascult.spune ea calma.
S:Uite...eu te plac foarte mult,si nu ca pe o prietena.Recunosc,nu am mai vorbit o perioada de timp dar asta nu inseamna ca nu aveam sentimente pentru tine.Esti speciala pentru mine.Te iubesc foarte mult.Voiam sa te intreb daca vrei sa fim impreuna...Daca nu vrei,te inteleg.
C: Sebi...raspunsul meu Este DA!spune ea cu lacrimi in ochi,in timp ce ma imbratisa.❤️