Au trecut cateva zile si nu am mai vorbit cu Sebi.Din cate am vazut,a pus la story niste fete,alaturi de el.Eu chiar credeam ca e de treaba...🤦🏻♀️
Am plecat la liceu,cu scopul de a afla nota de la test.Rezultatele au fost foarte bune,am luat 10,iar Sebi 8.Nici macar nu se uita la mine,dar sa ma salute.Cand am plecat de la Liceu,m-am intalnit cu o fata draguta,Maddie.Am devenit prietene si am aflat ca este sora lui Mgk.I-am spus ca iesim maine la 17:00 in parc,sa ne cunoastem mai bine.Cand am ajuns acasa,nimic nu era inregula.Parintii mei erau in apartament cu niste bagaje,alaturi.
C:Ce se intampla aici?
A:Ne mutam...
C:Ce?
M:Da,scumpo.Va mutati cu mine sau cu tatal vostru.Dar nu in aceasta tara,in Grecia.
T:Imi pare rau ca nu te-am anuntat.Este cea mai buna decizie.Alegeti.
A:Eu nu plec nicaieri.Am o cariera aici si vreau s-o termin.spune Albert.
C:Sunt de acord cu el.
Mama ma trage de mana si pleaca cu mine in cealalta camera.
C:Ce se intampla cu tine?De ce ai venit?
M:Alege unul dintre noi.
C:Tata.spun eu si plec din camera,luandu-mi bagajul.
A:Ramanem ambii la tata?
C:Da.
T:Bine,maine dimineata avem zborul.
Am iesit afara cu Anne sa ii povestesc totul.
A:Chiar te muti?
C:Din pacate,da.
A:O sa imi fie dor de tine🙁
C:Si mie de tine...
A:Cum ramane cu Sebi?
C:Nu ma mai intereseaza de el.
A:V-ati certat?
C:Nu,doar ca s-a schimbat foarte mult.Dupa asta am facut niste poze ca amintiri,pe care le-am postat pe instagram.
𝚌𝚊𝚛𝚕𝚕𝚊.6
𝚝𝚊𝚐:𝚊𝚗𝚗𝚎.𝚋𝚊𝚐𝚞
Apreciat de:ynysebi,itsbetobih,nanemernic,
anne.bagu,petrestefan_11,m1dd1e.0 si alti 17,395.Comentari:
anne.bagu:i will miss u😪
ynysebi:</3
petrestefan_11:⛈️Problema este ca nu cunosc limba greaca.O sa imi fie greu sa ma acomodez.Alte persoane,alta limba,alt liceu,ba chiar alta viata..🤷🏻♀️
Din cate am aflat,Sebi scoate curand o piesa noua.Nu ma mai intereseaza de el,sa faca ce vrea.Pana la urma,nici lui nu ii pasa de mine.
Am iesit cu Maddie in parc,astazi deoarece maine nu eram in aceasta tara.
M:Tu chiar vrei sa pleci?
C:Eu nu,dar tata da.
M:Nici nu ne-am cunoscut bine,poate o sa vii la vara,in Craiova.Sau cel mai bine,nu pleci.
C:Nu iti face probleme,o sa incerc sa fac ca acest "zbor" sa nu se mai intample.
M:Cum zici tu.
Dupa am plecat acasa.Nu mi-am facut bagajul,trebuia sa fac ceva in legatura cu zborul nostru spre Grecia.Am plecat la tata in camera si am taiat cele 2 bilete,pentru mine si pentru 𝐀𝐥𝐛𝐞𝐫𝐭.Stiam ca nu are de unde sa faca rost de unele noi,asta era si planul.