Marti*
Eu si David am ajuns la eveniment si am mai vorbit.Evenimentul era maine dar azi se facea anuntul si regulile lui.Da,David avea dreptate.Avem nevoie de partener,daca nu avem,putem sa stam deoparte.
Oare Sebi avea partenera?
Nici macar nu stiu de ce ma gândesc la asta,nu trebuie sa ma intereseze.
Dupa scoala,am mers la mall cu Miruna si mi-am cumparat haine noi pentru maine sau alte zile.
C:Rochia asta e perfecta!
M:Mai bine uită-te dupa alta...
C:Dar e frumoasaaa..
M:Ba nu,mai ales ca este alba.
C:La culoare ai dreptate...
Mi-am cumparat o rochie potrivita,rosie.Am asortat-o cu bratari,adidasi si multe altele.
Dupa,mi-am ales un alt model de unghii pe care le-am facut.
Am ajuns acasa si m-am uitat la un film cu Albert.
C:Ma duc sa dorm, noapte buna
A:aha,noapte buna
Nu am mai discutat cu el in ultimul timp.Este ocupat si nici pe acasa nu mai vine.Poate este suparat sau vrea doar sa se axeze mai multe pe melodiile lui.*A doua zi*
M-am trezit la 08:25 si am verificat telefonul.Am primit mesaj de la David,spune ca vine la mine la 08:50.
Eu chiar nu aveam timp sa ma pregătesc.
Mi-am facut un dus rapid,mi-am îndreptat parul cu placa,m-am machiat si m-am imbracat.
A iesit destul de dragut outfit-ul facut in graba.Data viitoare o sa imi controlez mesajele de seara,mai ales daca e ceva urgent...
A:A venit David la tine.spune Albert si intra la mine in camera.
C:Da,spune-i ca sunt gata.Tu de unde il cunosti?
A:Iti spun dupa.
Am mers spre eveniment si era organizat chiar foarte bine.Probabil,toti elevii erau surprinsi placut de acest eveniment scolar.
Avea loc rar,mai ales la noi in scoala.
D:Ce mai faci?
C:Binee, tu?
D:Bine.Vrei sa iesim maine?
C:Unde?
D:Unde vrei tu.
C:Da,vin.Dupa ore?
D:Da.
Sebi avea o partenera,Era Beatrice.Mai spunea ca nu o cunoaste.Ma rog,sa faca ce vrea.carlla.6
*posted on the story*