Capitolul 26🦉

294 10 1
                                    

*Vineri-seara*

In seara asta trebuia sa dorm cu Sebi in casa,superb!Ma deranjeaza prezenta lui.Am trecut peste asta si m-am dus sa-mi fac popcorn.Mi-am aprins televizorul si am intrat pe Netflix.
S:Incercam sa dorm si eu.spune Sebi care inchide usa dormitorului sau.
C:Si eu incercam sa imi fac popcorn.Tu dormi de la 23:00?
S:Da,pentru ca am avut o zi lunga.De ce esti asa aroganta?
C:Pentru ca ma deranjeaza prezenta ta.
S:Fratele tau mi-a spus sa stau cu tine pana cand se intoarce el.
C:Cand se intoarce?
S:Peste 2-3 ani...
C:Poftim?
S:Glumesc,in 3 luni.
C:Trebuie sa te suport atat de mult?
S:Da...acum continua sa-ti faci treaba.
C:Aha.spun eu,si pun popcorn ul intr-un bol.Vrei?
S:Nu,mersi.Ma duc sa ma culc,noapte buna!
C:Noapte buna!
Am pus bolul pe masa si m-am uitat la un film.

*A doua zi*

M-am trezit de dimineata in sufragerie,simtind un miros puternic de clatite.Se pare ca era Sebi care gatea.Sa fiu sincera,nu stiam ca el poate gatii.M-am dus la baie si m-am aranjat.Dupa,am venit iar in bucatarie.
*Perspective Sebi*

De dimineata,am decis sa fac niste clatite.Asa,poate,Carla o sa ma ierte si nu o sa mai fie aroganta.Eu inca tin la ea si o iubesc,dar poate nu este reciproc sentimentul.
Chiar daca nu ma pricep la gatit,am vrut sa incerc.
A venit in bucatarie si i-am spus:
S:Buna dimineata!
C:Neata.Nu stiam ca poti gatii.spune Carla si imi zambeste incet.Te mai holbezi mult la mine?O sa arzi clatitele alea.
S:Arati bine astazi.Uhm..le-am ars deja.spun eu,timid.
C:Vrei sa te ajut?
S:Daca vrei...

*Perspective Carla*

L-am ajutat pe Sebi deoarece nu se prea descurca.Apreciez faptul ca a incercat.Dupa,m-am imbracat si am plecat la biblioteca.
C:Vezi ca plec la biblioteca.Vin repede.
S:Ok,paa!spune el si continua sa dea scroll pe Instagram.

Peste cateva minute,am oprit la un magazin sa-mi pot cumpara o sticla cu apa.In magazin,o fata venea spre mine.
(?):Buna,tu esti iubita lui Yny Sebi?
C:Fosta iubita.o corectez eu pe fata, care acum se afla langa mine.
(?):Scuza-ma,asta a postat el la story, acum 1 saptamana.
C:Oh,ok.
(?):Putem face o poza,te rog?
C:Da,sigur.
Dupa ce am facut poza,am mers spre biblioteca.Am citit o carte dar inca aveam un gand strain care nu imi dadea pace.

𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬...✨❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum