*Perspective Carla*
Cand am ajuns la tata acasa,eu am inceput deja sa decorez sufrageria.L-am trimis pe Albert si pe Sebi sa mai cumpere decoratiuni.Cine stie,poate nu imi ajungeau.Am facut comanda de tort acum o saptamana,in cateva ore trebuie sa apara tata iar eu nu am completat intreaga casa.Cand au ajuns baietii,m-au ajutat sa agat mesajul cu "La multi ani". Singura camera care mai trebuia decorata era bucataria,si dupa mergeam sa luam tortul.Dupa ce am asezat totul,am asteptat invitatii.Cand au ajuns toti,lipsea tata.L-am sunat de cateva ori,dar el era deja usa.
C(Carla)&S(Sebi)&A(Albert)&I(Invitatii):La multi ani!strigam toti.
T:Multumesc,dragii mei!spune el si ne imbratiseaza.Carla...de cand nu te-am mai vazut!Mi-a fost dor de tine!
C:Si mie,tata..Dar acum trebuie ne distram impreuna,cat timp sunt aici.
Petrecerea a tinut pana la 01:00 noaptea.Tata era obosit si l-am inteles.Eu am mai stat sa fac curat in toata casa,alaturi de Albert.
A:Cum ti se pare aici?
C:Este ok ...nu s-au schimbat prea multe.
A:Stiu.Tu cand pleci?
C:Peste 3 zile.Vreau sa imi petrec timpul cu voi,si dupa sa imi caut un job.
A:De ce nu ramaneti aici?
C:Nu pot sa-l las pe Sebi singur in Romania.Si tu ar trebuii sa te intorci.Este pentru binele tau,zic si eu.
A:Nu ma mai intorc.Mi-am facut prieteni aici si nu vreau sa il las pe tata singur.Eu merg sa ma culc.Noapte buna!
C:Noapte buna!
--------------------------------
Astea 3 zile au trecut rapid...acum sunt la aeroport,luandu-mi la revedere de la fratele meu si tata.
T:Sa ai grija de tine,fata mea!
C:O sa am,nu iti face griji!
O sa mergem la mama lui Sebi.Nu am vazut-o de foarte mult timp,si Sebi la fel.
S: Esti bine? spune Sebi,uitandu-se ingrijorat la mine.
C:Da,sunt obosita.Cat timp stam in Buzau?
S:Doar o zi.Am treaba la studio si trebuie sa ajungem acasa.
C:Bine,atunci...