Capitolul 34🤞🏻

249 9 4
                                    

*Perspective Carla*

L-am vazut pe Berechet in spatele meu.
C:Bunaa,nu te-am mai vazut de foarte mult timp!
B:Buna!Ce mai faci?
C:Eu sunt bine,tu?
B:Tot bine...voiam sa iti spun ceva...Sebi a vorbit de tine la studio.Nu te ingrijora,de bine!Eu cred ca te cam place..
C:Se pare ca s-a schimbat foarte mult.. Multumesc ca mi-ai spus!
B:Nu e nimic,ne mai vedem.Paa!
C:Pa...
-----
Asta a fost cam ciudat.De ce ar venii Berechet aici sa mi spuna ca Sebi a vorbit de mine,dar in sensul bun?
Ma rog,am mers acasa si mi-am propus sa-i spun lui Sebi de plecarea mea.
S:Buna! spune el si ma imbratiseaza.
C:Hei...trebuie sa vorbim despre ceva..
S:Sigur,spune!
C:O sa Plec curand la Albert in Tara..
S:Stiam asta, oricum,vin si eu.Nu ai scapat de mine.
C:Wohoo!Ma bucur!Am crezut ca o sa te superi pe mine si nu o sa mai vorbim...
S:Cum as putea sa ma supar pe o fata frumoasa ca tine?spune el si imi zambeste.
C:Ne uitam la un film?Apropo,plecam in 2 zile.Eu imi fac bagajul maine,cel mai probabil.
S:Si eu la fel...Alege tu un film.
C: Twilight?
S:Da,nu m-am uitat pana acum...

*Perspective Sebi*

Pe la jumatatea filmului,Carla a adormit pe mine dar nu voiam sa o trezesc.Am luat-o in brate si am dus-o la ea in camera.
Imi place foarte mult de ea...nu stiu cum pot sa imi exprim sentimentele.As vrea sa stie si ea cat de mult o iubesc.Totusi,trebuie sa formam un cuplu ca sa-i pot spune asta.Ma gandesc la un loc potrivit pentru intalnire.
Restaurant?
Film?
Picnic?
Intr-un parc?
Cafenea?
Malul marii?✓
---------------------
Inainte sa plecam la Albert,eu vreau sa fiu impreuna cu Carla.
Sa ne petrecem timpul impreuna aici,in Romania..

----Dimineata----

*Perspective Carla*

De dimineata m-am trezit la mine in camera,stiind ca eu am adormit pe canapea.Poate m-a adus Sebi aici.
In fine,am mers la el in camera sa-i spun sa isi faca bagajul.Chiar daca maine este o zi libera,imi petrec timpul cu prietenele mele.
C:Buna dimineata!
S:Neata...
C:Esti suparat?spun eu si ma uit ingrijorata la el.
S:Nu,nu.Doar putin obosit.
C:Scuze daca te-am trezit.Voiam sa iti readuc aminte de bagaj
S:Nu m-ai trezit.spune el si ma imbratiseaza.Acum imi fac bagajul,vii dupa la Starbucks?
C:Da,sigur!


𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬...✨❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum