M-am trezit la ora 07:00 deoarece am cursuri de dimineata.M-am imbracat asa:
La 08:00 aveam cursuri,deci puteam sa merg la o cafenea din apropiere.
C:Ce faci?ii spun eu lui Albert,in timp ce el manca.
A:Mananc,tu?
C:Ma grabesc sa plec.
A:Nu aveai cursuri de la 08?
C:Ba da,dar am vrut sa merg la o cafenea..
A:Cu cine?
C:Singura,vreau doar sa invat.
A:Si de ce acolo?E galagie oricum..
C:Pentru ca trebuie sa si mananc,nu?
A:Cum zici tu.
Aici s-a incheiat convorbirea noastra,plecand spre cafenea.Presupun ca avea dreptate Albert,este galagie.Am trecut peste,invantand la romana,am auzit o voce cunoscuta in spatele meu.
S:Buna Clara,ce faci aici?spune Sebi.
C:Am venit sa invat,tu?
S:Voiam sa imi cumpar o cafea,dar te-am vazut pe tine.
C:Superb...
S:La ce inveti?
C:La romana,am un test peste 2 zile si vreau sa iau nota mare.
S:Te ajut?spune el,uitandu-se in caietul meu.
C:Nu e nevoie,oricum plec.
S:Cum spui tu.
C:Mi-a facut placere sa te vad,paa!ii spun eu si plec de la masa.
Am ajuns la liceu si m-am asezat in banca.Mi-am aranjat caietele si m-am pregatit pentru ora.Inainte de inceperea orei,doamna noastra diriginta ne-a anuntat ca s-a transferat un baiat la noi in clasa.Pe usa clasei a intrat Sebi.
D.D:Acesta este colegul vostru!Te las sa te prezinti,Sebi.Fiti draguti cu el,va rog!Am uitat sa mentionez faptul ca o sa stea in banca cu Carla.
S:Multumesc!
Am ramas socata.Nu stiam ce se intampla in jurul meu,ma gandeam doar la transferul lui.
S:Ce mai faci?
C:Cum ai ajuns aici?De ce ai venit?
S:Am venit sa invat,de ce crezi?Frumoasa clasa,apropo.
Nu am mai spus nimic pe parcursul orelor.Am plecat de la liceu si am stat pe o banca,vorbind cu Anne pe instagram.
C:Ne intalnim in parc?
A:Da,acum ma imbrac si vin.Am ceva sa iti spun.
C:Imi spui cand ajungi.scriu eu.
A:Bine,cum vrei tu.🤷🏻♀️
*❤️*
Cand a ajuns Anne,ne-am plimbat si am facut niste poze pe care le postez mai tarziu.
A:Maine are Petre concert cu Sebi,vii si tu?
C:Nu.
A:De ce?Vin si eu,o sa fie misto.spune ea incercand sa ma convinga.
C:Nu am fost invitata de el,daca as fi fost,as veni.
A:Pretentioasa esti...
C:Cred ca vin,daca nu am nimic in plan.
A:Super atunci.Eu te las ca trebuie sa ajung acasa rapid.
C:Binee.Paa!spun eu si o imbratisez.𝚌𝚊𝚛𝚕𝚕𝚊.6
Apreciat de:itsbetobih,ynysebi,petrestefan21,anne.bagu si alti 16.987Comentari:
ynysebi:😍😍❤️❤️
itsbetobih:🤭
anne.bagu:te iubb✨Dupa ce am postat aceasta poza,am primit un mesaj de la Sebi,fiind o invitatie defapt.
S:Carla,maine am concert cu Petre si Anne,vrei sa vii si tu?
C:Da,vin.La ce ora?
S:Nu stam mult timp.La 20:00 vin sa te iau.
C:Bine.Ne vedem la 20.De aici m-a lasat in seen.Apoi am vorbit cu mama.
M:Ce faci,Carla?
C:Imi fac ceva de mancare,tu?
M:Pe la munca.Sa stii ca venim peste o luna la voi,mergem impreuna la munte.
C:Super!Tata ce face?
M:Voiam sa vorbim despre asta..Nu ma mai inteleg cu el atat de bine cum o faceam la inceput.Am aflat ca vorbeste cu alta femeie.As vrea sa divortam.Sper sa nu va afecteze.Am inchis apelul si m-am intristat.Totul mergea perfect in relatia lor,ce s-a intamplat intre ei?Pe mama nici macar nu o afecteaza aceasta intamplare.Mai bine nu vine niciunul la noi.