Capitolul 32🕸️

272 9 1
                                    

*Perspective Carla*

Dupa ce am facut cunostinta cu Bianca,am mers la Zara.Mi-am luat o rochie Pentru ziua tatalui meu.
Albert mi-a cumparat bilet sa vin in vizita la ei.
Poate ca nu v-am spus,dar eu si Albert ne-am "impacat".Revenind la un subiect important.
Sa-i dau lui Sebi o sansa?Poate s-a schimbat...sau nu.
Am ajuns acasa si mi-am comandat niste paste.Intre timp a venit si Sebi acasa.
C:Ce faci?
S:Nu prea bine,tu? spune el si se aseaza langa mine pe canapea.
C:Ce ai patit?Esti bine?
S:Nu chiar...nu mai am idei de versuri si muzica imi merge foarte prost..
C:Daca te pot ajuta cu ceva, spune-mi.
S:Sa nu mai fii asa dura cu cei din jurul tau?
C:Nu stiam ca te deranjeaza asta...doar ca nu mai pot avea incredere in tine cum aveam la inceputul prieteniei.
S:Stiu...am dat-o in bara si regret.Putem spune ca fiecare dintre noi a avut secrete la inceputul relatiei,sa stii.Chiar daca eu am gresit cel mai mult.Daca imi mai acorzi o sansa,ar fii perfect.
C:Bine...daca tu zici ca te-ai schimbat.
S:Multumesc mult!spune el si ma imbratiseaza.
Dupa ce am mancat,am iesit cu Sebi afara.Zicea ca mergem si la studio.Am stat 2 ore acolo si am plecat acasa.Mi-a placut sa imi petrec timpul cu el.
Oare sa-i spun ca o sa plec la Albert, curand...?

𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬...✨❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum