Salı 12:30Bir yandan televizyondaki çizgi filmi izliyordum diğer yandan ise kendim için yaptığım tostumu yiyordum.
Birkaç gündür babam eve nerdeyse hiç gelmiyordu. Gün içinde onu birkaç saat görüyordum o kadar. Özleyecek değildim elbette ama merak ediyordum, hiç böyle yapmazdı. Dün akşam geç saate evin içinde birtakım konuşma sesleri geliyordu, babam olduğunu aşikardı. Sabah ise onu görememiştim.Selin ablanın önemli bir işi olduğu için bugün yoktu evde. Tostumu yiyip bitirdiğimde uzandığım koltuktan kalkıp televizyonu kapattım ve elimdeki tabak ile mutfağa gittim. Elimdeki boş tabağı dezgahın üzerine bırakıp dolabı açıp bir göz attım. Her zaman çikolatalarımı koyduğum çekmeceyi açıp bir göz attım yaklaşıp 1 dakika boyunca çikolatalarımı bulmak için savaş ilan etmiştim nerdeyse ama sanırım bitmişti.
Ama ben daha yeni almıştım bir ton çikolatayı ne ara bitmişti ?
Çok kolay sinirlenen bir insandım bu yüzden hemen gözlerim dolardı. Bu yüzden şuanda da öyle oluyordu. Bu huyumu da sevmiyordum işte.
Hem kendim çikolataları bitirip birde bitti diye ağlıyordum.
Elimin tersi ile dolan gözlerimi sildim ve edildiğim yerden kalkıp mutfaktan çıktım.Tam merdivenlere doğru yöneldiğim sırada kapıdan anahtar sesi geldiğinde olduğum yerde durdum ve gelen kişiye baktım, babamdı.
Çok fazla bitkin gözüküyordu, göz altı torbaları daha belirginleşmiş. Adeta gözlerinden uyku akıyordu. Bazen bu kadar çok çalıştığı için ona üzülüyordum 2 saniye falan.
Günlerdir neden eve gelmediğini deli gibi merak ediyor olsamda şuan onunla hiç muhattap olmak istemiyordum elbette. Gereksiz yere kızmak için an kolluyordu son zamanlarda.Merdivenleri teker teker çıkıp direkt odama girdim ve yatağımın üzerinde yatan Leydiyi görünce kocaman gülümseyip başını okşamaya başladım.
Çizgi romanım bittiği için çizgi romanda okuyamıyordum, film izlemek de istemiyordum şuan için.
Telefonumu açıp müzik listemden rastgele bir şarkı açıp geri yatağımın üzerine bıraktım ve şarkı dinleyerek Leydiyi sevmeye başladım.- Ozbi feat. Melek Mosso - Hadi Gittik -
Yürürüm yürürüm
Yollar bomboş
Kime sorsam, herkes boka batmışBi' umut yok sanki
Bi' yarın yok sanki
Bi' tadım noksan bil
Bi' adım gel lan girKapıdan kovmam ki
Seni ben boğmam ki
Geyiğine sarmam bil
Ama uzağıma koymam girDoyurur sofram gir
Ama aşklara doymam bil
Aç gözlüyü almam layn
Ama kimliği sormam girHadi diyelim "Yolu bilmem, sonu bilmem"
Hadi diyelim "Ki ben hiç bi' şeyim"
Hadi diyelim "Güzü bilmem, sözü bilmem"
N'olur yaşasak, ne çıkar?Hadi diyelim "Yolu bilmem, sonu bilmem"
Hadi diyelim "Ki ben hiç bi' şeyim"
Hadi diyelim "Güzü bilmem, sözü bilmem"
N'olur yaşasak, ne çıkar?Hadi diyelim "Seni bilmem, beni bilmem"
Hadi diyelim "Ki biz hiç bi' şeyiz"
Hadi diyelim "Gidelim buralardan"
Hadi diyelim "Gittik" oh-ohOnlar seni sevemiyorlar
Günler geri dönemiyorlar
Gitmişler gelemiyorlar
Sınırları yıktım benAşk neymiş bilemiyorlar
Yanlış diye geveliyorlar
Gerçekleri göremiyorlar
Bunlardan bıktım benCidden bazıları aşk 'neymiş bilmiyorlardı'. Sevmenin cinsiyeti olabilirdi miydiki ya da yaşı ? Bence yoktu, sevmek çok saf bir duyguydu benim için. Bu yüzden sırf birisini seviyor olduğumuz için neden bu kadar dışlanıyor, kötü birşey yapıyormuşuz gibi algı oluşuyordu bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EREN [bxb]
General FictionKaranlık bir odanın içinde kurtarılmayı bekleyen bir çocuk...