20

7.4K 397 141
                                    

Şuan ne mi yapıyorduk ?  Güzel soru.
Şuan tam olarak Alaz ile karşı karşıya oturmuş önümüzdeki bize birşeyler anlatan "Ezgi" adındaki kadın birşeyler söylüyor bizde dinliyorduk.

Bu dershaneye geldiğim birinci dakikadan beri bu kadına çok sinir olmuştum.  Neden bilmiyorum ama bizi girişte karşılaşmıştı ve odasına çıkana kadar Alazın yanından 1 dakika bile ayrılmamıştı. Hani burda okuyacak  kişi bendim ya ?  Alaza  neden anlatıyordu ya ?
Başta dershaneye gitmek konusundan Alazı   onaylanmıştım  fakat böyle olacağını bilsem baştan reddederim hemen.

"Alaz Bey  anlattığım gibi okulumuzun özelliklerini umarım  beğenmişsinizdir.  Hocalarımızda  kendi dallarında  birer profesördür. Erenin en iyi şekilde eğitim  görmesini bende çok  isterim. Bu yüzden bize bu konuda güvenebilirsiniz" dedi çakma sarışın kadın.

Tamam Alaz yakışıklı bir adam ama bu kadar da olmazdı ki. Her dikkat çeken adama böyle mi davranıyordu bu kadın ya ?  Konuşurken de bana hiç bakmıyordu. Resmen adamın ağzına düşecekti.

Bakışlarımı çakma sarışın olan kadından çekip tam önümde  oturmuş Alaza baktığım sırada onun da bana baktığını fark ettim. Umarım  kadına kötü kötü  baktığımı görmemiştir diye  geçirdim içimden.

Gözlerini benden çekip  bakışlarını kadına çevirdi ve konuşmaya başladı.

" Elbette Erenin en iyi şekilde  eğitim almasını istiyorum. Fakat  bu kararı ben alamam Ezgi Hanım.  Erenin de hoşuna giderse kendi içinde onaylarsa bende onaylayabilrim" dedi Alaz.

Bu söyledikleri ile kadın biraz zort olmuştu. Bir anlığına surat ifadesi değişti fakat kendini toparlayıp konuşmaya başladı.

"Tabi, anlıyorum efendim.  Hemen bir karar vermek zorunda değil zaten. Ne zaman onaylarsa bize bildirmeniz yeterli ona göre bende kayıt açabilirim." Dedi.

 Alaz kadını başı ile onayladı ve yerinde harektlenip oturduğu yerden kalktı. Alazın kalkması ile çakma sarışın olan kadında kalktı ve kadın Alazın elini sıktı.

Evet, evet  kadın Alazın  elini sıktı.

Ben doğru görüyorum.

Ufak bir konuşma sonrasında nihayet  çakma sarışın olan kadının odasından çıkmıştık ve çıkışa doğru ilerliyorduk.

"Beğendin mi okulu güzelim ?     Hemen bir karar vermek zorunda değilsin  merak etme"  dedi Alaz.

Evet okul güzeldi fakat ben o Ezgi  denen kadını sevememiştim  bir türlü. Şimdiden aklımda bir sürü senaryo oluşmaya başlamıştı bile. Bu durumdan hiç hoşlanmamıştım.
 
Ben ise sadece  söylediğine itafen  başımı  onaylar şekilde salladım.

" Sana alışveriş yapalım mı ? Hani şu beğendiğin tavşanlı uyku tulumunu  alırız  ne dersin ?" Dedi Alaz.

 Cümlesi daha biter bitmez  eğdiğim başımı kaldırıp Alazın  yüzüne bakmaya başlamıştım.  O ise yüzümdeki ifadeden olsa gerek gülmeye başladı. Ama, ama bunu nasıl bilebilirdi.

"Benden birşey kaçmaz ve benden birşey saklayamazsın güzelim."

"Ama nasıl yaa ? Bunu nerden bilebilirsin ki ?" Dedim. 

Birkaç gün önce   sıkıldığım için   kendi tabletini bana vermişti. Bende can sıkıntısından  internet sitelerinde gezinirken  önüme Tavşanlı uyku tulumu  çıkmıştı, onlara bakınıyordum sadece. Sanırım  geçmişi silmeyi unutmuştum. Sanki içimden geçenleri  anlıyormuş gibi güven verircesine  gülümsedi ve konuşmaya başladı.

EREN [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin