22

5.8K 310 152
                                    

2 Ay Sonra 

Alaz,  hergün okula gidip gelmem için   bir şöfor tuttuğundan dolayı  şöforsüz eve gelme gibi bir durumum yoktu.  Alazın  en katı kuralı bu değildi tabiki.  Keşke tüm kuralı bu olsa  diyebiliyordum bazen.

Okulum 08:00 başlayıp 13:00 da da bitiyordu. Saatleri  benim için çok uygundu. Okuldan geldikten sonra bana da zaman kalıyordu hem.

Şöfor araba ile bahçeye girip park etti.  'Teşekkür' edip çantanı alıp arabadan indim.
Evin girişine doğru yürüyüp cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. 

İçeri girer girmez  çantamı yere attım ve üzerimdeki ince hırkayı çıkarıp  onu da aynı şekilde yere attım.  Çantamı odama çıkarıp  hırkamı da  askılığa asacak gücü kendimde bulamıyordum şuan. Belki bunu yaptığım için Alaz  birazcık kızacaktı ama  olsundu.

Yavaş adımlarla odama  doğru çıkmaya başladım.  Genelde günün 7/24 'ü enerjik olan  ben şimdi ise vücudumu kaldıracak  gücü kendimde bulamıyordum.

Odamın kapısını açıp   direkt olarak yatağa yattım ve  kafama kadar  yorganımı çektim .

Alaz'dan 15:00

Bugün şirketten biraz  olsun erken çıkmak istemiştim. Eren ile uzun zamandır doğru düzgün vakit  geçiremiyorduk.
Bu fırsatı da kaçıramazdım tabiki.

Bebeğimi çok özlemiştim...

20 dakika sonra eve geldiğimde arabamı  evin otoparkına park edip  ceketimi alıp arabamdan indim.
Beni gördüğüne  çok sevinecekti.

Bugün evde yardımcılar yoktu  cuma, cumartesi ve pazar günleri  gelmelerini istemiyordum.
 Evin şifresini girdiğim gibi kapı açılmıştı.
Kapıyı açar açmaz  beni bu görüntünün karşılayacağını  düşünmüyordum.

"Bebeğim,bu konuyu konuşmuştuk. Eşyalarını yere atmayacaktın !" Diye  sesimi yükselttim beni duyabilmesi için .

Evden bir ses gelmeyince  elimdeki ceketimi askılığa astım . Erenin çantasını  elime alıp hırkasını da astıktan sonra  evinin içine doğru adımladım.
Salonda yoktu  bende odasına doğru ilerledim

Odanın kapısını açtığım sırada  kafasına kadar yorganını  çekmiş bir Eren beklemiyordum tabiki.

"Bebeğim ... ?  Bunu konuştuğumuzu sanıyordum " dedim.

O ise ağzının içinde bir şeyler geveliyordu.

Yatağın yanına oturup yorganı kafasından çektim.  Uyuyordu. Elimi yanağına koyup okşamaya başladım.
 Yanağı yanıyordu resmen. Yanağından elimi çekip  alnına koydum.

"Güzelim  ateşin var. Uyanmalısın!"

Yorganı komple üstünden çektim ve onu kucaklamaya  çalıştım.  Kucağıma alıp benim odamdaki büyük küvete doğru ilerledim.  Bugün konuştuğumuzda gayet iyi  olduğunu söylemişti halbuki.

 Odama girer girmez  Ereni yatağımın üzerine  yavaşça koydum ve okul formalarını çıkarmaya başladım.
O ise kıyafetlerini çıkarmamam için  elimi tutmaya çalışıyordu .

"Ellerini çek Eren "dedim yumuşak tonda.

"U-utanıyorumm" dedi

" Yalan söyleme güzelim. Bunu  1 ay önce aştık."

Üstündeki   herşeyi çıkarıp  tekrar kucağıma aldım ve küvete doğru  ilerleyip Ereni küveti içine oturtturdum.

"Ç-çok soğuk Alaz "  diye sitem etti.

EREN [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin