Okul Ara Tatili
"Ohhh,gerçekten bu tatil çok çok iyi gelecek. Bu ne ya sürekli ders ders nereye kadar dimi Eren ?" dedi Mert.
"Gerçekten bende 1-2 haftadır aşırı bunalıyordum sınav stresinden ama tatil diye boşvermişlik yapamam, Alaz abim buna asla izin vermez" dedim.
Mert hem benim okuldan arkadaşımdı hemde oturduğumuz siteden arkadaşımdı. Bazen bu kadar yakın olmasak dediğim zamanlar oluyordu nedeni ise sürekli benimle takılmak istiyordu , çok konuşuyordu benden bile çok gibi gibi nedeler... Ama onu seviyordum o benim tek arkadaşımdı ve evet onun yanında Alaz'a ,Alaz abi diyordum .
Telefonuna bakıp limonatasını yudumlayan Mert " Kanka, annem mesaj attı eve gel diye akşam misafirler gelicekti de bize şu babamın her zaman ki iş ortakları. Bıktım vallahi hayır yani ben ne alaka şirketin hissedarı olabilirim ama çalışanımıyım ki ben-"
Demeye kalmadan sözünü kestim.
"Tamam kankam , hiç hiç sorun değil .Başka zaman yine gelir telafi edersin " dedim.
Yarım Saat Sonra
Mert gideli yarım saat oluyordu. O gittikten sonra bende odama çıkmış biraz çizgi roman izlemiştim ama artık sarmıyordu beşinci defa izlediğim için o sırada aklım Leydi'ye gitmişti.
Minik kızım benim ... Onu fazlasıyla özlüyordum .Derken istem dışı gzölerim dolmaya başlamıştı.
"Leydi... güzel kızım .... hani beni yanlız bırakmıcaktın ?"
Leydi bir süredir hastaydı ve veterinerde kalması gerekiyordu yaklaşık 2 hafta veterinerde kalmasıa rağmen minik bedeni hastalığa dayanamayıp melek olmuştu. Halbuki ona gerçekten çok iyi bakmıştım.
Aşağıdan Alaz'ın sesini duymamla elimle yanağımdan akan göz yaşımı sildim ve yatağımdan kalkıp Alaz'ın yanına aşağı indim.
"Beni kapıda karşılayan minik bebeğim nerde acaba?" dediğini duyar duymaz biraz daha hılzı adımlarla merdivenlerden indim.
"İşte burdayımmm" dedim kucağına hoplarken.
Kucağına hoplamamla belimi iyice kavradı düşmemem için hemen başımı boynuna gizledim ve sıkı sıkı sarıldım, onu çok özlemiştim .
"Beni şaşırttın bebeğim, birşey mi oldu? "
Diye sordu ."Yoo, birşey olmadı ki, hem ne olabilir yanii? " Dememe kalmadan beni kucağından indirdi ve yüzüme baktı uzun uzun.
"Neden ağladın yine Eren? Artık hallettiğimizi düşünüyordum evde bensiz yanlız kalabiliyordun hani hem demedim mi ben istediğinde beni ara diye, Eren? " Beni koltuğa doğru yöneltti hemen yanıma da kendisi oturdu.
"Evet seni dinliyorum canım" dedi.
"Evet seni bazen çok çok özlüyorum dayanamıyorum ama sorun o değil. Bir an, bir an aklıma Leydi geldi uzun zamandır aklıma bile gelmiyordu üzüldüm, onu unutmak istemiyorum ki ben hem onu da çok özledim" Ağlamamak için kendimi kasıyordum şuan çünkü ben ağlayınca Alaz kızıyordu artık.
"Bebeğim" dedi beni kucağına çekerken.
Başımı göğsüne yasladım."Biliyorsun ki o cenette çok iyi emin ol sana teşekkür ediyordur ona çok iyi baktığın için. Hem onu tabikide unutamazsın ama bu demek değil ki her hatırladığında ağlayacaksın.
Her aklına geldiğinde ağlarsan çok üzülür ve bende birazcık kızabilirim.
Lütfen sende böyle düşün ve üzülme artık olur mu? " Diye sordu ve başımı salladım."Evde birisinin olmasını istemiyorsun ama aklım sende kalıyor böyle ağladığını üzüldüğünü bir daha öğrenirsen işler değişir. Sakın bunu benden saklayabileceğini de düşünme belli ediyorsun minik bebeğim anlaştık mı ? "
Buna da başımı onaylar şekilde salladım.
"Söz bir daha ağlamıcam eve de kimse gelmesin, istemiyorum" Dedim ve sıkıca sarıldım.
Eve yardımcı ablalar geldiğinde Alaza yakın davranamıyordum, Alaz istediğin gibi davran dese bile bunu yapamıyordum ne tepki alırdım diye düşününce bundan vazgeçiyordum.
Başımı göğsünden kaldırıp yüzüne baktım ve yüzümü birazcık daha ona yaklaştırdım istem dışı dudaklarımı dişlerimin arasına alıp ısırdım.
Dayanamayıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım ve yavaşça öptüm.
Alaz ise belimdeki ellerini kalçama kadar indirmiş kalçamı kavramış ve sıkıyordu.
Bu minik dokunuşuna dayanamayıp tüm vücüdum resmen bu anı bekler gibi alarm vermeye başladı.
Alaz dilini ağzımın içine göndermiş dudağımı emiyordu, bütün sıcaklığı o an hissetmiştim...
Daha fazla dayanamayıp kendimi Alaz'a bastırıyordum.
Alaz ani bir hareket yapıp beni belimden kavradı ve hız geçmeden merdivene doğru yöneldi....
___________________________________________
Selamm girl'ler 💅
14/08/2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EREN [bxb]
General FictionKaranlık bir odanın içinde kurtarılmayı bekleyen bir çocuk...