És beléptünk. Hát .... hogy is kezdjem ...... WOOOOOOOOOOWW
Igen, ez az első reakcióm. Összenéztünk Emmával, mindetten vigyorogtunk mint a vadalma. Még mindig nem hiszem el, hogy itt lehet gyakornok és , remélhetőleg debütálhatok is.
-Wow - szólalt meg elősör Emma-azt gondoltam, hogy nagy meg minden, de, hogy ennyire.
- Egyetértek- sikerült végre megszólalnom.
- Jó reggelt! -köszönt nekünk egy köépkorú nő- Gondolom ti vagytok Kang Y/n és Choi Emma.
- Igen - mondtuk egyszerre
- Én Bora vagyok, én foglak titeket körbe vezetni és ha a jövőben bármi kérdésetek van örömmel segítek- mosolygott ránk Bora
Szimpinek tünt, remélem jóban leszünk :)Bora körbe vezetett minket. Hát nem tudok mást mondani csak azt, hogy imádom ezt a helyet, már alig várom, hogy holnap elkezdjem a munkát, táncot éneklést és meg azt se bánom, hogy angol óráim is lesznek. Őszintén már csak egy dolog volt hátra: a próba termem. Már várom, hogy lássam, de egy kicsit izgatott vagyok mivel már több órája itt vagyunk, de Han-t vagy akármelyik Stray kids tagot.
- Éssss ez itt a próba termed- mondta mosolyogva Bora.
- Wow -mondtam, de láttam Emmán, hogy ő is így gondolja- Te mit gondolsz?- kérdeztem tőle?
- Imádom. Bora attól még, hogy menedzser vagyok, attól még én is itt lehetek Y/n-val?
- Természetesen. Egyébként, szerintem szerencsések vagytok, hogy ilyen jó barátok vagytok, így nem lesztek boldogtalanok- mosolygott Bora. Kicsit úgy láttam mintha bántaná. Rá is akartam kérdezni, de ekkor kinyílt az ajtó, és Bora egyből kiment és ott hagyott minket. Később úgy is rákérdezek.Na, de ott tartottam, hogy kinyílt az ajtó. Egy zajos társaság lépett be. Elmosolyodtam, mikor megláttam, hogy a fiúk azok. Odafutottam Han-hoz és szorosan megöleltem.
- De rég találkoztunk- mondta boldogan- Sokat nőttél - Kicsit úgy éreztem zavarban van és ő sem tud mit mondani. Elhiszem, érg találkoztunk már. Ezután ránlztem az egész csaptra. 2 dolgot vettem észre: szinte vibrált a levegő kötük, mintha vtáztak volna. Egy olyan 8 az 1 ellen vitának néztem, mivel mindegyikk boldogan nézett felénk és utálatosan arra az egyre, asszem ő Woojin. Woojin pedig csak hidegen méregetett.
A másik pedig az a személy aki egész idő alatt engem nézett: sötét barna haja van és nagyon szép arca, telt ajkai, csodaszép szemei. Első látásra beleszerettem. Úgy vettem észre Emma is valahogy így érzett, csak ő egy másikkal: Ő szemplős volt, neki is nagyon szép aranyos volt, nem csodálom, hogy Emma beleszeretett. Kicsit meglepődtem amikor megszólalt , hiszen nagyon aranyos arca van, de ahhoz képes iszonyatosan mély hangja van.
- Sziasztok, én Felix vagyok örülök a találkozásnak- üdvözölt minket kedvesen, mintha kicsit elpirult volna, de Emma ugyanez.
Szép sorban mindegyikük bemutatkozott, kivétel Woojin-t. Ő csak nézett. Kicsit ilyesztő volt, nagyon nézett minket, de egy idő után azt vettem észre, hogy Emmát nagyon méregeti... Majd megkérdezem Han-t, hogy mi van vele.Megtudtam, hogy azzal akivel szemeztem Hyunjin-nak hívják. Nagyon aranyos arácnak tűnik, remélem megtudom majd ismerni. Viszont a fiúknak menniük kellet, szóval elköszöntünk és ők is meg mi is elindultunk haza. Miután elindultunk haza hátra néztem és pont akkor Hyunjin is, azok a szemek váááááá
Emmával csendben sétáltunk egymás mellett és mindketten mosolyogtunk. Este természetesen kiderült, hogy igazam volt, tényleg beleszeretett Felixbe :)
ESTÁS LEYENDO
Én és az Idolom
FanficEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...