10. rész: Duo?

62 5 0
                                    

Y/n pov

-Szia - köszöntem Emmának akkor éppen haza ért- Hogy hogy ilyen hamar?
- Nem mentünk végül. 
- De miért? - csodálkoztam
- Hyunjin és Yujin oda ért aztán szó szót követett Yujin kiakadt rád Han megvédett Lix, Han és  én elindultunk haza megbeszéltük hogy Han-nak van igaza. Jaaaa meg kiderült, hogy Yujin eddig már mindegyiküknél bepróbálkozott ,de úgy néz ki ebbe csak Hyunjin ment bele- mondta egy szuszra
- Hű- ennyit tudtam mondani, mert közben emésztettem a hallotakat - volt valami más is? - kérdeztem. Lehet naiv vagyok sőt biztos, de titkon reméltem, hogy Hyunjin üzent nekem valamit vagy ilyesmi.
- Nem igazából ennyi.
- Oh, oké 
- Ne mondd, hogy azt vártad, hogy valamit mondok VELE kapcsolatban- hüledezet Emma
- Hát... reménykedtem-mondtam zavartan- De naaaa, ha valakibe szerelmes vagy nem tudod olyan könnyen elfelejteni- érveltem
- Jól van. Most viszont megyek fürdök ééééés alszok.
- Jó éjt!- mondtam. Örülök, hogy ennyiben hagyta.

Reggel Emma elég nehezen kelt fel , mivel a fürdés utáni alvásból az lett, hogy még egy óráid a telefonját nyomkodta, DE végül sikerült kirángatnom az ágyból. Huh.

- Sziasztok- köszönt Bora.
- Szia..sztok?- Bora mellett egy velem egykorúak kinéző lány állt, de hogy ki ő azt nem tudom.
- Sziasztok- köszönt a lány akinek még mindig nem tudom a nevét.
- Én Wang Ja-Rim vagyok-mosolygott ránk. Szimpinek tünt.
- Szia, én Y/n vagyok, Ő pedig Emma. 
- Á lányok sziasztok- jött oda hozzánk JYP (!!)
- Jó reggelt! - hajoltunk meg.
- Látom már találkoztatok is ami jó. Y/n Wang Ja-Rim veled fog debütálni. Emma pedig kettőtök duójának a menedzsere lesz. - közölte
Igazából örültem neki, gondoltam biztos jó lesz :)
- Rendben- mondtuk Emmával
- Jaaa és mivel 2 -en lesztek + Emma kaptok egy saját dormot. Tudjátok a lakások Idolok-nek egy nagy épületben van ahol több lakás van. Hármatoké is ott lesz. A 3. emeleten a Stray kids lakása felett egy emelettel.
- Úristen!!- ugrándoztuknk örömünkben.
- Akkor úgy látom örültök! 
- IGEEEEN - ugráltunk. JaRim is velünk örült :)

Boldogan indultunk a próba terem felé. Mi vezettük körbe JaRim-ot.
- Ééés itt van a próba termünk!!
- Wow!- JaRim izgatottnak tünt. Elhiszem. Egyébként körbevezetés közben tök jól összehaverkodtunk, ami azért is jó mert együtt fogunk élni meg előadni.
- Ez pedig a szám amit elő kell adnunk 1 hónap és nem tudom hány hét múlva, viszont majd valahogy el kell osztanunk, de majd megoldjuk.
- Wow , nagyon tetszik.
- Annak örülök. Egyébként annyit még nem is tudunk rólad. Mesélj valamit!- ültem le a földre.
- Oké. Busan-ban születtem, van egy húgom akit Zoa-nak hívnak. Ugye nekem mondták, hogy veled fogok debütálni és Zoa erre kijelentette, hogy te vagy a kedvence. - nevetett.
- Már most bírom a húgod. - nevettem én is.
- Na Y/n meg van az első rajongód. - folytatta Emma.

Éppen indultunk haza amikor találkozunk a fiúkkal.
- Sziasztok - köszöntünk.
- Hát ő meg ki - kérdezte Lee Know
- Wang Ja-Rim, vele fogok elvileg debütálni éééés ma beköltözünk a dormunkba feletettek egy emelettel. - mondtam boldogan.
- Ezaz - mondta Lix és megölelte Emmát.
- Minek örülsz ennyire jött oda Yujin.
- Mivel itt vagy már semminek, na menjünk, segítünk összepakolni

Én és az IdolomWhere stories live. Discover now