Hát Ja-Rim-ot nem vártuk meg ébren mivel még hajnali 1-kor sem volt itthon mi meg fáradtak voltunk. Most reggel viszont meg már itthon van persze, de alszik és elég fáradtnak tűnik mivel nem kelt fel arra, hogy Emma belerugodt az ágysarkába és elkezdett szitkozódni nem a leghallkabban , de nem kelt fel, szóval ja.
-Oh a faszomat, hogy ennek az ágynak is itt kell lennie- mondta nem túl hallkan :)
- Emma szerintem kicsit halkabban- próbáltam visszatartani a nevetésem
- Jóvanna, de itt van ez a kurva ágy és a kurva kisujjammal belerugtam.- folytatta én pedig nem bírtam tovább. Szerencsére Wang Ja elég fáradt így nem kelt fel :)
Ma nem mentünk be dolgozni, hanem ma inkább itthon maradtunk szóval boldogan vártuk, hogy Jarim fel keljen és megérdeklődjük, hogy hol szándékozott lenni éjszaka. És vártunk.... vártunk... még mindig... és így telt az idő.- Jó reggelt! - jött ki Wang Ja-Rim a szobánkból.
- Inkább szép napot, mivel délután három óra van- mondta Emma.
- Oh.... Eddig aludtam? - mondta kicsit zavarban.
- Hát mint látod - mondtam- De mi is történt tegnap, hogy későn jöttél haza? - kérdeztem , mert már nagyon érdekelt.
-Öhm... - jött zavarba - Ennyire feltünt?
- Igen - mondtuk egyszerre
- Oh.. hát az úgy volt....
- Hallgatunk- mosolyogtunk rá kíváncsian
- Hát jó- ült le mellénk a kanapéra- Minho-val voltam....
- NA folytasd !!!
- Már voltunk ezenkívül egyszer.... randin... és megkérdezte , hogy leszek e a barátnője...
- És mit mondtál?- kérdeztem.
- Hát azt, hogy igen - mosolyodott el - és azért jöttem későn haza.... mert .... öhm.... hát .. megtörtént köztünk A dolog- mondta.
- Mii?! - néztünk rá egyszerre.
- És neked ez volt az első? - kérdezte Emma.
- Hát.. igen- válaszolt Wang Ja
- És Lee Know figyelt rád vagyis hát érted na- mondtam ,már komolyan én jöttem zavarba a kérdésemtől.
- Igen, nagyon rendes volt meg figyelmes
- Ééééss jöjjön a fő kérdés : élvezted? - kérdezte Emma mosolyogva.
- Igen......
Na itt volt az a pont mikor Emmával ujjongani kezdtünk. Aztán mire sikerült lenyugodnunk jött a piszkáljuk Y/n-t:
- Figyelj Y/n, Ja-Rim később ismerkedett meg a fiúkkal , te pedig hamarabb - kezdte Emma.
- Igen..- kezdtem kicsit gyanakodni arra , hogy mire akar kilyukadni.
- És Wang JaRim hamarabb jött össze azzal aki tetszik neki- mondta ki nevetve.
- Nem tehetek róla, hogy abba tudok beleszeretni aki nem képes komoly kapcsolatra hanem csak játszadozásra- mondtam "sértetten"
Ezzel elkezdődött a piszkáljuk a másikat. A nap további része ilyenekkel telt.Egyébként, hogy őszinte legyek szomorú vagyok. Kellemetlen volt ott beszélgetni Emma és Wang Ja között amikor mindkettőjüknek van valakije akire támaszkodhat, szerethet stb. Nekem nincs ilyen. Lehet velem van a baj és mindig az "elérhetetlenbe" szeretek bele, nem tudom. Mindenesetre, örülnék ha lenne valakim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Én és az Idolom
Hayran KurguEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...