19. rész

64 4 1
                                    

Hát igen... Pia az sok volt. Ötleteket meghozta? Igen. Akkor már bevoltunk rúgva? Sajnos nem, mindenre emlékszünk. És megint hülyeséget csináltam? Hát persze.

Megérkezett Emma és Lix is. Egymás kezét fogták ebből sejtettük hogy minden jól sült el :)
Este első felese itt került elfogyasztásra. Meg kell ünnepelni na.... Meeeeg kihasználva az alkalmat úgy gondoltuk megünnepeljük Minho és Ja-rim örömét is így került belénk a 2. is egyből szóval jól kezdtük.

Őszintén az elején kicsit kellemetlenül éreztem magam. Ott volt a gondolat hogy nagyon rövid időn belül mindkét barátnőm megtalálta a mellé való személyt. Félreértés ne essék örülök neki, de kicsit fáj nézni hogy ott vannak egymásnak én meg minden második nap bőgök egy bizonyos személy miatt aki szerintem csak játszadozik velem.
Gondolat menetemben I.N szakított meg.
- Van kedvetek felesz vagy merszezni? - kérdezett minket.
Mindenki bele egyezett. Még én is gondolván mi baj lehet.
Elő is készítettünk egy üveget és leültünk körbe.
- Oké a szabály a következő: ha felelsz őszintén válaszolnod kell az adott kérdésre ha mersz pedig teljesíteni kell a feladatot. Gondolom eddig mindenkinek világos - nézett körbe I.N - viszont csak hogy ne legyen olyan könnyű, ha nem akarsz válaszolni vagy teljesíteni egy feladatot akkor innod kell! Viszont, nem végtelen lehetőség ez. Maximum 2 felelés és 2 merésnél lehet ezt tenni. Majd meglátjuk a végére ki lesz a józanabb.- azzal elkezdte kitölteni a sojut a felespoharakba.
- Ki kezdi - kérdezte miután kitöltötte a "kezdő kört".
- Ha már te találtad ki akkor legyél te az első - ajánlotta Chan.
- Hát jó - azzal megforgatta az üveget ami Changbinon állt meg.
- Jól van hyung , felelsz vagy mersz?
- Felelek
- Jó mivel ez az első kör kedves leszek. Mi fontosabb fenék vagy mellek? - nézett vigyorogva Jeogin.
Changbin itt itta meg az első felest. És ezután csak folytattuk és folytattuk. Jöttek a juicy kérdések és az egyre szivatósabb merések és csak úgy dőltek a felesek le és az emberek ki.
Changbin, Hyunjin, Ja-rim, Lee know, Seungmin, Bangchan és én maradtunk talpon. Most éppen Changbin pörgette az üveget ami meg állt Hyunjin-on.
- Felesz vagy mersz - kérdezte
- Felelek
- Oké, akkor .. hmm. Meg van: Mi van közted és Yujin között? - kérdezte az alkohol miatt kicsit elfolyó mosollyal. A név hallatán összerandult a gyomrom és kikivánkozott az eddig megivott italmennyiség a gyomromból. Féltem Hyunjin válaszától. (Már megint miért érdekel).
Próbáltam közömbös fejet vágni hogy ne vegye észre hogy mennyire érdekel a válasza.
- Hát.... - vakarta a tarkoját - néha beszélgetünk.
- Csak beszélgettek? - kérdezte Changbin aki látszólag nem volt megelégedve a válasszal.
- Hát .. ja .
Changbinnak nem volt türelme faggatózni így ráhagyta.
Hyunjin pörgetett és hát persze hogy rajtam állt meg. Ránéztem. Az arcán egy félmosoly jelent meg. Tudom hogy nem fog kímélni.
- Felesz vagy mersz - nézett rám pimaszul.
- Felelek- mondtam magabiztosan. Volt még egy felesem így úgy voltam vele ha nagyon gáz amit kérdez akkor megiszom.
- Szűz vagy? - nézett rám pimaszul.
Elkerekedett szemekkel néztem rá. Komolyan! Hogy lehet valaki ennyire szemét. Kezembe vettem a felest és gondolkodás nélkül lehúztam és már nyúltam is az üvegért. Wang Jarimon állt meg.
- Felelsz vagy Mersz?
- Felelek
- Csókolóztál már lánnyal?
- Öhm .. nem - nézett rám értetlenül , gondolván miért engedtem el ennyivel úgy hogy ezelőtt már szivattam jobban is.
Most rajta volt a sor.... Rajtam állt meg...
- Na Y/N Felesz vagy mersz
- Egye fene merek
- Csókold meg Hyunjint
Lefagytam, nem tudtam mit tegyek. Egy percig farkas szemet néztem Wang Ja-val majd Hyunjinra pillantottam. Végül felálltam és otthagytam őket.

20 perccel később~

- Y/N? - dugta be Hyunjin a fejét az ajtómon.





Huh. Nagyon rég írtam. Na de most itt vagyok és itt a kövi rész is. Remélem tetszik. Tudom nem lett olyan izgalmas, de próbálkozom.
Köszönöm ha elolvastad 🥰💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Én és az IdolomWhere stories live. Discover now