5. rész: nem értem az érzéseid

76 4 0
                                    

Izgulok. Nem tudom miért, hiszen az ami köztem és Felix között történt az semmit nem jelent...... Sajnos.
Y/n-val éppen sétáltunk, amikor valaki szólt a hátunk mögött:
-Sziasztok- hallottuk azt a mély hangot amit én annyira szeretek.
-Én előre megyek -mondta nekem Y/n.
-Oké
-Emma - szólt Lix
-Igen? - kérdeztem furán
- Ami tegnap történt.... Az maradjon köztünk..... Tudom, hogy egy baráti ölelés volt, de inkább maradjon a kettőnk dolga- mondta Felix.
Hát amit akkor éreztem. Barát. Csak barát?! Pedig viszonozta erősen. Sírni támadt kedvem.
- Igen, persze - válaszoltam keserűen, de úgy, hogy úgy tűnjön nincs semmi bajom ezzel. Pedig volt....
- Akkor én megyek - mondtam
- Majd később találkozunk - mosolygott rám.
Y/n ott várt rám nem messze viszont ott már kitört belőlem a zokogás.

Y/N pov.

Akkor nagyon dühös voltam Felix-re, nem értem, de szerintem Emma is össze van zavarodva
- Szerintem menj haza , majd azt mondom nem érezted jól magad
- Oké, úgy se akarok vele összefutni, mert ha meglátom megint sírni kezdek.
Emma el is indult vissza.

Itt állok az ajtó előtt, éppen erőt gyűjtők hogy ne rontsak rá egyből Felix-re.
- Jó reggelt! - köszöntem Bora-nak.
- Jó reggelt! -mosolygott vissza - Emma?
- Rosszul érzi magát, így inkább otthon maradt.
- Üzenem neki hogy jobbulást
-Átadom
-Y/n - hallottam ma már másodjára ugyanazt a hangot
-Szia Felix
- Emma rosszul van
- Igen - mondtam nem túl kedvesen
- Mi a bajod?
- Semmi...  Na nekem mennem kell próbálni. Szia! - köszöntem el mielőtt elkezdtem volna üvöltözni vele.

Már 3 órája táncolok, majd hirtelen kinyílt az ajtó és belép rajta Han és Hyunjin. Hyunjin ma még nem is láttam így el is felejtettem milyen érzés amikor meglátom.
-Szia Y/n - köszöntek
- Sziasztok- mosolyogtam rájuk
- Lix egész nap azon gondolkozik, hogy mit tett amiért csúnya nézel rá - mondta röhögve Jisung
- Á nem lényeges, majd beszélek vele - mondtam vissza tartva a nevetésem.
- Á éhes vagyok - mondta Han - azért jöttem csak hogy ezt elmondjam, viszont most húzok enni.
- Oké, majd beszélünk - mondtam
Han kilépett az ajtón, de Hyunjin itt maradt. Örülök, hogy itt maradt :)
-Te nem vagy éhes? - kérdeztem tőle
- Nem, én már ettem- mosolygott rám. Az a mosoly ...
- Egyébként, hogy állsz a tánccal?
- Már nagyjából megy
- Megmutatod nekem?- kérdezte. Kicsit lefagytam. Előtte táncoljak?!
- Mit szólnál ahhoz ha együtt eltáncolnánk ? - ajánlotta fel
- Ö , oké- mondtam végül
El is táncoltuk.
- Nagyon jól táncolsz-mondta
- Köszönöm, de azért neked csak jobban megy
- Megtanítsak neked egy koreot?
- Igeeeen
- Melyiket?
- Nem tudom, döntsd el te
- Akkor legyen a Boxer
- Azt a számot nagyon szeretem
-Te hallgatsz minket?
- Persze :)
Hyunjin tanított, egy csomószor közel jött és segített. Nagyon jó volt. Miután megtanultam és vége lett a számnak jött utána egy szám aminek nagyon is tudtam a táncát, de Hyunjin is . Az egy lassabb szám volt 2 személynek. És csak táncoltuk. Egy pillanatban amikor egymás szemébe néztünk Hyunjin közelebb hajolt hozzám. Majdnem oda hajolt hozzám amikor valaki kopogott. FRANCBAAAAA. Gyorsan elengedtük egymást, Hyunjin leállította a zenét.
- Gyere be!  - mondtam ez után
Felix volt az . Amikor Hyunjin meglátta, hogy Lix az mérgesen nézett, mintha azt üzente volna , hogy: minek jöttél ide!
- Y/n beszélhetünk?
Ránéztem Hyunjin-ra. Bólintott egyet.
- Akkor én megyek majd holnap találkozunk - mondta Hyunjin, mélyen a szemembe nézett majd elindult ki.
- Indulni készültem, mit szólnál ahhoz, hogyha beülnénk valahova -mondtam neki
- Rendben
Beültünk egy kávézóban. Felix-szel szembe ültem le.
- Hallgatlak - mondtam, kicsit sejtettem, hogy mit akar.
- Ja igen , szóval az van.... Hogy...
- Tetszik neked Emma - fejeztem be helyette
- Mi, Honnan, Hogyan? - kérdezte összezavarodva Lix
- Láttam mikor megölelt téged , te meg vissza, és láttam hogy nézel rá. Ezért voltam ma rád mérges , mert nem tetszett, hogy ahelyett, hogy elmondanád neki inkább azt mondod hogy baráti ölelés volt.
Felixen mintha azt láttam volna hogy megbánta amit mondott.
- Segítesz nekem?- kérdezte végül
- Az segítség, hogy tudom, hogy te is tetszel neki?
- Tényleg?!
- Van egy ötletem: megmondom neked , hogy hol lakunk , odamész és beszélsz vele
- Oké - mondta feldobodva
Én pedig elmondtam neki, hogy hol van a lakásunk, ő pedig oda ment...


Én és az IdolomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora