Egész éjszaka a mai nap járt a fejemben, de arra jutottam, hogy hiába kerülném egyszer úgy is találkozunk.
Emma, Felix Han és én együtt mentünk „munkába".
Hát csak nekem lehet akkora szerencsém, hogy mikor odaérünk egyből meglátom őt. Még mindig szeretem..... De nem akarom, hogy játszon velem.
-Sziasztok - köszönt Hyunjin
- Szia - köszöntünk. Mi Emmával kicsit unottan, de mindegy...
- Y/n van kedved ma együtt próbálni?
- Nincs - zártam le egyszerűen, és bementem az ajtón.Annyit táncoltam, énekeltem meg mindent csináltam, hogy ne jusson eszembe, cserébe viszont hullafáradt vagyok jeee....
- Y/n nincs kedved velünk jönni kajálni? - kérdezte Changbin
- Á majd máskor, hulla vagyok, nektek viszont jó étvágyat!
- Hát jó, de máskor mindenképp- hagyta rá Changbin.
- Na megyek pihenek egyet - mondtam.
Még szívesen beszélgettem volna velük, de láttam, hogy jön Hyunjin és mintha Yujin loholt volna utána. Nem köszönöm.
- Sziasztok - köszöntem el.
Siettem nehogy beérjen, és szerencsére nem sikerült neki. Huh.
Otthon viszont bedőltem az ágyba.Han pov
Miután Y/n elment Hyunjin odaért hozzánk.
- Sziasztok
- Szia Hyunjin- köszöntünk.
Akkor láttam , hogy nem egyedül van, mármint Yujin utána futott.
- Sziasztok- nyávogta. Irritáló egy lány.
Senki nem köszönt, mintha mi sem történt volna folytattuk a beszélgetés.
- Y/n hogy hogy elment - kérdezte tőlem Hyunjin.
- Fáradt ..
- Mit érdekel téged ő??! - szólt közbe Yujin.
- Te maradj ki ebből - szólt bele Emma is.
- Hyunjin oppa hagyod , hogy így beszéljenek velem???
- Ja - mondta lazán.
- DE MIÉRT??? MIÉRT ÉRDEKEL AZ A KIS KURVA HELYETTEM, ÉN SOKKAL JOBB VAGYOK, ÉS NEM CSAK ABBAN VAGYOK JÓ HOGY RÁZZAM A SEGGEM. ÉN SZEBB VAGYOK, ÉS ÉN AZT IS JOBBAN MEGÉRDEMLEM, HOGY RÓLAM BESZÉLJENEK.
- Na jól van mostmár elég - jöttem dühbe.
- Y/n többet ér nálad , tehetségesebb , mert ő nem csak addig jutott hogy ruhákat válogasson , meg rámásszon arra akivel együtt dolgozik. Egyszer nem láttalak beszélni vele, de te mégis előitéleteket gyártasz mert féltékeny vagy. - jött ki belőlem
- Ki vagy te ? A Testőre? Védelmezője? Barátja? - kérdezte lesajnáloan.
- A bátyja vagyok. Ja és azt kihagytam, hogy az egyetlen kurva aki itt van az te vagy nem más. És ha meghallom hogy róla vagy bárki másról terjesztesz akkor az állasoddal játszol, meg azzal hogy minden nap lásd a te kis Hyunjin oppa-dat. - fejeztem be már vibrálva az idegtől.
Mindenki csöndben volt és emésztette amit mondott. Nem bántam meg , mert tudom, hogy igazam volt.
Nem volt kedvem megvárni, hogy valamelyik megszólaljon hanem csak elindultam. Felix és Emma jött velem.
- Szerintem teljesen igazad van- mondta Emma - Mit képzel magáról?!
- Azt hogy mindent meg kap amit akar- mondta Felix - régen rám szállt ugyanúgy mint most Hyunjin-ra csak én nem mentem bele a hyülyeségébe. Már mindent próbált, de végül feladta. Azelőtt más tagokkal is próbálkozott, de eddig csak Hyunjin volt olyan degenerált, hogy belemenjen.
- oh - mondta Emma - Han, nálad is bepróbálkozott?
- Igen, egyszer nem engedett ki a próba teremből addig amíg meg nem csókolom.
- És megcsókoltad?
- Nem.
És akkor mindhárman röhögni kezdtünk. Botrányos az a lány, de komolyan. Ajánlom neki hogy Y/n-val ne csináljon semmit!
YOU ARE READING
Én és az Idolom
FanfictionEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...