12. rész: VIDÁMPAAAAARK

62 4 0
                                    

Hullafáradtan döltem be új ágyamba. Mivel több szoba van és mi 3-an vagyunk így elfoglatuk a három személyes szobát így most van 4 üres hely... majd megláttjuk mi lesz vele. Most egy kiadós alvának örülnék.

Mind a 3-an délig aludtunk és ahogy hallottam a fiúk se keltek hamarabb. Már éppen nem voltam fél álomban mikor csörgött a telefonom: 
- Igen? - kérdeztem kicsit fáradtan.
- Sziaaa Y/n - köszönt a telefonban Chan - felkeltettelek?
- Nem , csak még elég komás vagyok.
- A többiek is. Szerintem még fel sem fogták azt amit mondtam nekik
- Miért mit mondtál?
- Amit most neked fogok- próbálta titokzatosra venni a figurát 
- Na mondd- válaszoltam egyszerűen. Még én sem voltam elég éber ehez.
- Mit szólnátok, ha ma elmennénk a vidámparkba?
- Várj megkérdezem őket.. EMMA , JARIM VAN KEDVETEK ELMENNI A FIÚKKAL A VIDÁMPARKBA? - kiabálta ki nekik az ajtón. Francnak van kedve felállni.
- NEKEM VAN - kiabált vissza Emma.
- ÉS NEKED WANG JA? - kiabáltam tovább
- Y/n szerintem hívj vissza ha megbeszéltétek, mert már csöng a fülem
- Oké, akkor majd rád csörgök remélhetőleg pár perc múlva.- és leraktuk mi meg folytattuk az ordítozást:
- NA DÖNTÖTTÉL?
- MÉG NEM, DE VAN VALAMI AMIT MEGAKAROK KÉRDEZNI- mondta Jarim.
-MONDJAD
-INKÁBB ODA MEGYEK
- OKÉ
És itt lett vége a kiabálásnak, mert JaRim és Emma bejöttek a szobába.
- Na mondd- sürgettem, mert kezdett érdekelni
- Nem nagy dolog, de Lee Know-nak van barátnője?- kérdezte elpirulva 
-Húúúúúúúúúúúúúúúúúúú- ez volt a reakcionk Emmával
- Neked tetszik Minho???- kérdezte Emma.
- Asszem igen..... Tegnap tök jó fej volt meg minden és úgy érzem, hogy beleszerettem
- Na Y/n ha ők összejönnek akkor neked is kéne találni valaki olyat akinek nem csak egy éjszakás kalandjai vannak 
- Amúgy , igen... Emma mesélte a történetet- szállt be Ja-Rim- és igaza van.
- Jól van lehet leszállni rólam inkább kezdjünk el öltözni.
- Jóvan- mondták és elindultak készülődni, addig é sikeresen vissza hívtam Bangchan-t.

- Vidámpaaaaark- örült gyerekként Jeongin.
- Néha úgy érzem még nem nőtt fel- mondta Minho , Seungmin meg egyetértően bologatott
- Néha én is azt hiszem, hogy te is felnőttél, de képes vagy rácáfolni- mondta Changbin Minho-nak.
- Háhá éretebbvagyok nálad - nevette ki Seungmin Lee Know-t szintén, mint egy kis gyerek.
- Ezt nem mondtam, de te se leptél meg-mondta Changbin én meg csak röhögtem.
- Hova menünk előszőr? - kérdezte Felix.
- Ú én dodgem-ezni szeretnék először- mondta Wang Ja
- Ez jó ötlet- értett egyett Minho
- Én is megyek-mondta Seungmin olyan csak azért is stílusban
- Mi lenne ha mindenki akar menni akkor mindannyian megyünk dodgem-ezni? - kérdeztem szertintem elég egyértelmű dolgot.
- Tőlem mehetünk- felelte lazán Hyunjin
- Felőlünk is-mondta Han, I.N meg Chan
- Emma, Felix?- kérdeztem
- Menjünk!!

Hát Dodgem-ezés nagyon jó volt. Azután kipróbáltunk mindent amit csak tudtunk. Voltunk vagy 5 féle hullámvasúton, 3 fajta körhintán , kisértet házban (ott mondjuk Emma , Felix meg Han elégéé féltek, de túl élték) és még egy csomó más mindenen. Jól szórakoztunk.

- Mostmár kezd sötétedni, szerintem induljunk- mondta Bangchan
- Jó , de előtte üljünk fel az óriás kerékre, most biztos szép a kilátás- mondtam
- Jó ötlet- értett egyet az "én igenis érett vagyok" banda.
- Akkor menjünk- mondta Hyunjin.

Amikor oda értünk láttuk, hogy kicsik a kabinok így szét kell válnunk 4 kettes és egy 3-as csoportra. 
- Mi meg vagyunk ketten- mondta Emma és Lix
- Oké, akkor mi döntsük el kő, papír, ollóval és akik ugyanazt mutatják azok mennem együtt- mondta Changbin
- Rendbe- egyeztünk bele
És sikeresen eldöntöttük: Wang Ja- Lee Know (úúúúú)
                                                     Seungmin- I.N
                                                    Changbin-Bangchan-Han
Ééééééééééééééééés dobpergéééés : Én és Hyunjin. Komolyan, diret csinálják ezt velem?!
- Na megvagyunk
Szép sorban felszálltunk. Hyunjin-nal mi szálltunk fel utolsó előtti ként.
- De szép a táj- fényképeztem azt a csodálatos esti kilátást ami ott volt.
- Igen, az- értett egyett Hyunjin.
Egy percig néma csnedben ültünk amikor Hyunjin megszólalt:
-Y/n, mi bajod van velem? -kérdezte kicsit szomorúan
- Nincs semmi bajom veled- mondtam
- Akkor miért kerülsz? Miért nem nézel rám? És  miért változtál meg velem szemben hirtelen? - fakadt ki .
Hirtelen nem tudtam mit mondani, de aztán vettem egy mély levegőt:
- Az érzelmeim nem változtak csak nem tudok úgy rád nézni, mint azelőtt mielőtt megtudtam milyen vagy igazából...
- És az érzéseid mit mondanak és mi miatt viselkedsz így?
- Az érzéseim?!.....- éreztem, hogy a szemem elkezd megtelni könnyel- Az érzéseim nem változtak veled szemben.... Amióta megláttalak szeretlek... Érted? ..De mikor megláttalak Yujin-nal akkor azt hittem, hogy többé nem fogok senkit szeretni annyira összevoltam törve abban a pillanatban, de 3 emberen kívül ezt senki nem tudta- itt le is gördült az első könny csepp az arcomon- és miután azt láttam, hogy nem először hülyitesz lányokat azzal, hogy szereted, együtt vagytok stb..... Én nem akartam ebbe beleesni...... nem akartam az egyik is kurvád lenni aki minden szavadat elhiszi azt amit elhitetsz például Yujin-nal... Én ezt nem akarom... és tiszába vagyok vele, hogy szerelmes vagyok beléd, és ez ellen nem tudok mit tenni- fejeztem, de itt már patakokban folytak a könnyeim.
Szerencsémre pont kinyílt az ajtón én pedig kirohantam és egészen hazáig meg se álltam.....


Én és az IdolomWhere stories live. Discover now