Eltelt 1 hét és igazából semmi sem történt. Mint kiderült nem csak JaRim és Minho között történt meg A dolog hanem Emma és Lix között is. Hát igen. Fiúkkal azzal hülyéskedtünk, meg kezdünk fogadásokat kötni , hogy ki lesz először terhes. Még nem döntöttük el, majd meg gondolkozunk egy kicsit rajta. Eddig senki sem az .... Eddig. Na szóval náluk megy a Love.
Hyunjin -nal semmit sincs én valamennyire kerülöm őt , ő meg nem jön oda hozzám. Nem mondtam ki hangosan, de jól esne ha egyszer oda jönne. Meg hát van egy kérdés amire még választ nem kaptam.
Ezen az egy hét alatt elég sokat láttam Yujin -nal amitől mindig szomorú lettem, de szerencsére volt más ami lefoglaljon.
Például a mai nap amikor is Wang Jarim-mal elő adjuk a SOLO-t. Abban az egy hétben rengetegszer gyakoroltuk el. A próbákon jól ment így annyira nem félek. Viszont attól a részétől félek, hogy ott lesz rengeteg producer, JYP és a Stray kids is. Mondjuk ők nem tudom, hogy ők miért fognak jönni de mindegy.
- Y/n mostmár izgulsz? - kérdezte Wang Ja.
- Csak egy kicsit, de biztos jól fog menni- mosolyogtam rá- Egyébként nem láttad Emmát? Mostanában hamar elmegy itthonról és a cégnél sem látom sokszor..
- Én sem tudom hol van. Nekem is feltűnt, egyszer megkérdeztem Lee Know -t , hogy Felix sincs náluk hátha együtt vannak.... De azt mondta, hogy Felix mindig ott van és, hogy próbákról soha nem megy el így ő se tudja mi lehet.
- És Lix-et nem kérdezte meg?
- Megkérdezte, de ő sem tud semmit.
- Oh... Tudod mit , majd foglalkozunk ezzel a "teszt" után.
- Oké, így is eléggé izgulok.
- Nem kell, menni fog.
Emma hiányában ketten indultunk el. Csöndben telt az út , mind ketten gondolkoztunk. Én azon, hogy Emmával mi van , Wang Ja meg az előadásunkon.- Jól reggelt! - köszöntünk Bora-nak.
- Sziasztok, izgultok a mai nap miatt?
- Én egy picit , Wang Ja-Rim bőrszíne egy pár árnyalattal fehérebb, de meg meg vagyunk. Majd helyre rázom 11-ig.
- Akkor jó. Láttam a büfében van egy új shake. Elvileg nagyon finom. Biztos jót tesz.
- Rendben, köszönjük - mosolyogtam rá - JaRim is így gondolja , csak nem bír megszólalni- mondtam , mire Bora felnevetett.Vettünk olyan shaket, ami tényleg finom volt, Bora-nak igaza volt :) És Jarim-nak is jobb színe lett.
És 11 óra lett ami azt jelentette, hogy jönnek a producerek és megnézik az előadásunk.
- Nyugi menni fog - mondta Jarim-nak aki ugyan már nem volt falfehér ahelyett, most remegett.- Jó napot!- hajlongtunk mikor megérkezett a „közönség". Emma is ott volt. Elég fáradtnak tűnt.
Utolsó ként jöttek be a fiúk.
És elkezdődött a zene , mi meg énekeltünk, táncoltunk, mindent amit kellett, ők meg néztek. Arcukon semmit nem láttam. Szakmai szemmel néztek.
Mikor befejeztük mindenki tapsolt (nem tudom, hogy jók voltunk vagy csak ez olyan alap dolog szerűen). A fiúk mosolyogva, bátorítva néztek ránk.
- Szép munka volt lányok! - szólalt meg az egyik producer - Én elégedett vagyok azzal amit láttam és nem tudok semmi kifogásolható dolgot mondani - mondta .
- Köszönjük- hajoltunk meg.
Minden producer mondott valamit, és szerencsénkre mindenki pozitiv dolgot mondott. Utolsónak JYP szólalt meg:
- Újat én sem tudok hozzá tenni. Minden hang pontos volt, tartottátok az ütemet, a tánc is jó volt és élveztétek is. Örülök, hogy én mondhatom el nektek - kezdett el mosolyogni- gondoltam, hogy elsőre tökéletes előadást mutattok be. Nem kell többet előadnotok, max gyakolásból. Biztos a debütálásotok. Viszont van valami amit nem tudtok.... - vette titokzatora a formát - gondolom észre vettétek, hogy több ágy van a dorm-ban mint ahányan vagytok. Az azért van mert lesz egy úgymond túlélő műsor ahol még négy lány fog csatlakozni hozzátok és úgy lesztek egy banda. - fejezte be mosolyogva.
Meg se tudtunk szólalni , aztán egyszer kezdtünk egy örülni meg ugrálni az örömtől.
- Nagyon köszönjük!!Kövi részben innen folytatjuk ;)
YOU ARE READING
Én és az Idolom
FanfictionEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...