Felix pov
Kicsit lefagytunk Emmával. Szerintem mindketten ugyanarra gondoltunk: Hyunjin mi a faszt csinál?
- Felix - suttogta Emma - Te tudtál erről?
- Nem , akkor már mondtam volna Y/n -nak. Azt tudtam, hogy néha flörtölt lányokkal meg ilyenek, de azt nem akarom , hogy Y/n-val is ezt tegye.
- Én sem, de nem hiszem el , hogy ő csinál ilyet- mondta szomorúan Emma
Ekkor kinyílt az ajtó. Hyunjin tök nyugodtan bámult ránk, és akkor megláttam ki az a lány: az egyik stylistunk Yujin. Yujin lehajtott fejjel elment Hyunjin pedig ránk nézett.
- Sziasztok! Jól hallottam hogy Y/n itt van?
- Csak volt, de miért érdekel az téged? Most ment el a kis kurvád a sok közül - mondta Emma idegesen
-MII?
Megfogtam Emma kezét és elindultunk a kijárat felé.
Az ajtó előtt láttam hogy jön ki Han és int nekem ezért odafordultam Emmához.
- Figyelj, nem lenne baj ha most nem lennék vele , mert látom, hogy Han beszélni akar velem és kell is
- Nem baj egyáltalán. Én is megyek Y/n-hoz.
Rendben, holnap találkozunk- nyomtam egy gyors csókot a szájára.
Emma elindult haza , és Han is odaért mellém.
- Mitörtént? Hyunjin ideges, Emma ideges, Y/n nincs itt és nem veszi fel a telefont, te pedig szintén idegesnek nézel ki.
És akkor elmeséltem neki mitörtént és akkor már nem csak én voltam ideges hanem ő is. Ma mindenki ideges?
- Pont az előtt beszéltem erről vele.Kinyírom azt a gyereket!
- Ja. Mit csinált amikor jöttél ki?
- Csapkodott és azt mondogatta: a francba, faszomat....
- Értem.
- De akkor most mi van Y/n-val?
- Szerintem haza ment. Emma most ment haza, hozzá. Szerintem menjünk el hozzá
- Támogatom az ötletet
Megint nyílt az ajtó és Hyunjin lépett ki rajta. Már hárman álltunk a cég bejárat előtt. Han-tól is meg tőlem is kapott egy ég mérges nézést.
- Most mi bajotok van? - kérdezte
- Nincs most kedve rád nézni vagy veled beszélgetni - mondta Han majd megfordult és elindult engem maga után húzva.
Végül nekem kellett az utat mutatnom mert nem tudta hogy merre kell menni.Emma pov
Amikor haza értem Y/n a szobájába volt bezárkozva. Amikor bementem hozzá beszélni se tudott annyira sírt, már a szempillaspirálja is el volt folyva (Komolyan mint a filmekben).
- Y/n nyugi
- De h-hogy nyu-nyu-nyugodjak m-meg?!
- Ha ez segít akkor beolvastam neki miután elmentél.
- N-nem i-i-igazán
Csöngettek. Ötletem nem volt hogy ki lesz az. Ha Hyunjin az akkor lerugom a fejét. Ezzel a gondolattal mentem ajtót nyitni, de lenyugodtam mikor láttam hogy Yonbok és Jisung az.
- Sziasztok
- Szia, hogy vagy Y/n - kérdezte türelmetlenül Jisung
- Rosszul
-Bemehetek hozzá??
- Persze
- Nem lenne baj ha négyszemközt szeretnék vele beszélni?
- Nem, szerintem most az lenne a legjobb ha a bátyja beszélne vele, mi addig itt leszünk a nappaliban Lix-szel.
- Köszönöm - és elindult be Y/n szobájába.Y/n pov
Hát .... Fájt. Röviden és lényegre törően ennyi.
- Szia - lépett be Han a szobámba.
- Szia - mondtam neki erőtlenül.
- Sajnálom, hogy erőltettem, hogy elmond meg hogy elmondtam AZT.
- Egyáltalán nem baj, így nem volt „akkor pofon".
- És hogy vagy? Van kedved valami filmet nézni?
- Nézz rám! Hogy nézek ki?!
- Jól van nyugi- ölelt meg, belőlem pedig megint kitört a zokogás.
Jisung és Lix itt maradtak nálunk , aminek örültem, de nem tudom, hogy hogy fogom kibírni azt hogy Hyunjin minden nap látnom kell.
YOU ARE READING
Én és az Idolom
FanfictionEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...