Y/n pov
Kicsit izgultam a mai naptól. Tegnap este elmondtam Felixnek, hogy tetszik Hyunjin. Azt mondta ma beszélünk és azt is mondta, hogy segít. Hát nagyon örülnék ha sikerülne , de nem tudom, Hyunjin mit érez...
Reggel egyedül érkeztem a cégehez, mivel Felix nálunk volt én meg nem akartam zavarni, de jól is tettem, mert így összejöttek Emmával 🥳.
-Sziaaaaa - jött oda hozzám Emma - Köszönöm, hogy Felix-et odairányítottad hozzánk - mosolygott.
- Én is nagyon örülök.... Egyébként van valami amit el kell mondanom..
- Ugye semmi komoly??!
- Ha úgy vesszük nem.... Tegnap este mikor elaludtál Lix vállán írt nekem, hogy megköszönje, hogy megmondtam neki , hogy mit tegyen....
- Folytasd, érdekel mi történt - mondta szórakozttan Emma.
- Oké.... Hirtelen felindulásból elmondtam neki, hogy tetszik nekem Hyunjin
- És ez miért baj??
- Mert nem akarom, hogy furán nézzen rám, vagy hogy ne legyünk barátok e miatt. Na mindegy.. és azt mondta ma majd beszélünk.
- Végülis, ha úgy vesszük ez nem rossz.. - kezdte Emma- Viszonozza a segítséget.
- Ezért jó, hogy itt vagy. Nem értem miért gondoltam ennyire túl... - mondtam kicsit zavartan. Ezután egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
- Sziasztok - jött be a terembe Felix és Han.
- Y/n akkor majd később beszéljünk- Mondta Felix. Ránéztem, látszott rajta, hogy elfelejtette, hogy ott van Emma, de megpróbáltam telepatikusan üzenni, hogy tudja már.
-Oké, majd beszéljünk próba után - mondtam neki. Kicsit fura volt Jisung előtt „titkolózni".
Emma elment Lix-el enni, én meg ott maradtam a bátyámmal.
- Örülök, hogy összejöttek - szólalt meg - Yonbok mondta, hogy te segítettél neki, meg hogy majd meghálálja.
- Én is örülök
- Egyébként, nincs valami amit el akarsz mondani? Például, hogy miről akar Felix veled beszélni?
- Nem, nincs ........ az csak legyen az én dolgom
- Y/n a bátyád vagyok és tudom, hogy nagyon rég nem beszéltünk, de attól még nem szeretném ha bármi bajod lenne lelkileg, fizikailag egyaránt és látom rajtad , hogy van valami amit nem mondasz el nekem.
- Jól van na - bántam meg , hogy az egyetlen családtagomnak akit szeretek nem mondom el. Tényleg túl reagálom a dolgokat.
- Tegnap este írt Felix, hogy köszöni amit tettem aztán átment konkrét lelkizésbe és leírtam neki valamit amiben azt mondta segít és , hogy ma beszélünk - mondtam el egy szuszra.
- És mi az a valami? - fagatott tovább
- Szerelmes vagyok Hyunjin - ban- mondtam ki gondolkodás nélkül.
- Mi?! Jól hallok? Te szerelmes Hyunjin -ba??
- Nem akarod, hogy összejöjjek vele? - kérdeztem hallkan.
- Igen.. Mármint...
- Mármint?! - emeltem feljebb a hangom
- Mármint.. nem akarom, hogy összetörjék a szived. - mondta ki.
- Mi? - kérdeztem értetlenül.
- Ha Hyunjin összejött valakivel annak egy összetört szív lett a vége. Hyunjin kedves meg minden, de nem akarom, hogy játszadozzon veled.
Ekkor eszembe jutott amikor táncoltunk. Akkor is csak játszadozott velem? Azon röhög, hogy ha nem jön be Felix akkor megcsókolom pedig ő nem is szeret? Ez fájt... Csak az a baj , hogy nem tudom, hogy ez igaz e , hogy Han jól tudja e. Nem tudom...
- Majd még beszélünk, de most mennem kell , szia- köszönt el.
Ott ültem és azon gondolkodtam, hogy valóban csak játszik velem..
Este fele éppen léptem ki a próba teremből , mentem , hogy találkozzak Emmáékkal. Ott voltam azon a helyen ahol megbeszéltük. Úgy terveztük együtt megyünk haza így még a cég épületében vártam.
Miközben vártam, hangokat hallottam egy ajtó mögül. Benéztem..... Ott volt Hyunjin és egy másik lány. Közel egymáshoz. Nem tudom mit akarnak ott... Nem is érdekelt. Emma és Lix akkor ért oda. Ők is benéztek és úgy láttam ők se tudják, hogy mi van.
- Jól vagy Y/n- kérdezték.
- Igen - mondtam halkan és bizonytalanul.
Igen, persze hogy jól... Pedig nem. Nagyon nem. Ők lehet nem érzik, de nagyon fájt látni. Lehet mégis megtudták amikor egy könnycsepp gördül le az arcomon. És egy után jött a többi , én pedig semmivel nem foglalkozva megfordultam és elindultam haza.
YOU ARE READING
Én és az Idolom
FanfictionEgy történet y/n-ról aki nagyon tehetsége, és fel is veszik a JYP -hoz, ahol bátyja is (Han) van legjobb barátnőjével együtt aki a menedzsere lesz. Y/n és legjobb barátnője hamar összebarátkoznak a Stray kids-el , ahol kapcsolatok is kibontakoznak...