Bölüm 1: Tren İstasyonu

581 27 65
                                    

"Siktir- wilbur..!" Diye inledi ghostbur erotik bir şekilde. Bir birleri ile o tren istasyonunda karşılaşınca wilbur dreame onlara bir saniye vermesini rica etmişti. Şimdi derinin bir birine çarpma sesleri ve inlemeler sessiz koridorları dolduruyordu.

Wilburun kendine bir kontrolu yoktu. Bunu ghostburun içinden girip çıkma hızı ile söylenebilirdi. Ghostburu ilk gördüğünde ilk düşüncesi onu becermekti zaten. Hem geri canlandırılmak içinde bir acele yoktu. Dream beklediği sürece wilbur ghostburun canını çıkartabilirdi.

"Ghostbur- etrafımda çok iyi hissettiriyosun- ah- tanrım.." inlemelerini tutamadı. Bu anın hiç bitmesini istemiyorduda. İkiside doğru düzgün düşünemiyodu bile. Akılları sanki bir bulut kaplamış gibiydi.

İkiside bi anın bitmesini istemiyordu. Bir birlerine sarmaş dolaş uyuyamıcaklarınıda biliyolardı. Ama burda sadece bir birlerini bu küçük çaplı zamanının tadını çıkarmaya çalışıyorlardı.

Wilbur tekrar tekrar ghostburun prostatına vuruyordu. O bir yana cidden hızlıydıda ve bu ghostburun zevkten nerdeyse ölmesine sebep olucaktı.

Ghostburun boynunun etrafındaki o pembemsi mor izler, beyaz gözlerindeki haz ve akan yaşlar bide o güzel melodi gibi inlemeleri wilburu kendinden geçiriyordu.

"Sanırım boşalıcam-!" Diye inledi ghostbur. Artık son noktasına gelmişti.

"Benim için boşal ghostie..." diyerek izin verdi wilbur.

Kısa zaman sonra ghostbur yüksek bir inleme ile kendini saldı ve aletinin ucundan çıkan beyaz uzun bir akıntı çıktı.

Wilbur ghostburdan bir kaç dakika sonra boşaldı. Artık ikiside bir birine yaslanmış bir birlerinin sıcak nefeslerini hissediyorlardı.

Wilbur ghostburun içunden çıktı ve doğruldu. Ghostbur bunu hafif bir sızlanma ile cevapladı.

"Nereye gidiyorsun..?" Dedi ghostbur.

"Bu zevkli zaman için çok teşşekürler ghostbur- ama şimdi gitmem lazım." Wilbur üzerini düzeltiyordu.

"Wilbur hadi bu tren o kömürle çalışmıyor!" Diye bağırdı dream. Wilbur dreame baktı. Giderken ceketini tutan bişey onu durdurdu. Geri baktığında ghostbur ona tutunuyordu.

"Seni ne zaman tekrar görücem..?" Sordu ghostbur. Wilbur ghostburu o kadar önemsemiyordu tabii kide ama o sözler kalbini azcık sızlatı.

"Başka bir hayatta diye umuyorum sevgilim." Wilbur ghostburun ceketini tutuğu elini aldı ve üzerine bir buse kondurdu. Trenin kapılarından geçti. Arkasından ghostburun yalvarmaları duyuluyordu. Bir yere oturdu ve bir sigara yaktı.

"Cidden az önce kendi hayaletinimi becerdin ?" Diye sordu dream. Wilbur dumanı içine çekti.

"Ne diyebilirim ? Şirin dokunulmamış bir parçaydı." Yanıtladı wilbur.

.
.

342 kelime.
-🐏

"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin