Bölüm 15: Değer Mi Değmez Mi ?

82 7 17
                                    

Lmanbur kapının önünde öyle dikiliyordu. Görüceği manzara çok belliydi. Etrafında diğerkileride vardı. Phantombur simpbura sarılmışt, ghostbur revivedburun elini tutuyordu ve doctor mal practice ise kollarını bağlamış öyle bakıyordu.

Lmanbur elini kapı koluna koydu ve derin bir nefes aldı. Gözlerini kapadı ve kendini ne göreceğine hazırladı. O ölmüştü...kabullenmek gerekti. Lmanbur kapıyı hızlıca açtı ve baktı.

Argbur oradaydı...lanet olsun. Ölü bir şekilde duruyordu. Gözleri sim siyah bir şekilde yerde uzanıyordu. Phantombur neredeyse manzaraya kusucaktı...

"Revivedbur, yardım et."

Lmanbur argburun yanına diz çöktü ve cesede dokunduğu saniyede kulakları çınlamalar ile doldu ve görüşüde siyahlaştı.

. . .

Yarın çıkıyorsun [GİZLİ]. Halüsinasyonların azalmış.

Evet...biliyorum.

Sana geri kalanını hal edecek bir kaç ilaç yazıcam ve biticek. Kolay dimi ?

Yani- evet- ama...geri gelicekler mi ?

Tabii kide hayır. Buradaki işimiz artık bitti. Git eşyalarını topla ve uyu [GİZLİ].

Teşşekürler- herşey için.

Bu benim görevim [GİZLİ].

. . .

"LMANBUR!"

Doctor Mal Practice'in bağırması ile lmanburun nefesi kesildi. Doğruldu ve elini başına koydu. Noldu lan...

Ghpstbur bir anda lmanbura sarıldı ve onu sıkıca kucakladı.

"Bir anda bayıldın-!"

...bişeyler doğru değildi. Lmanburun içinde garip bir his vardı. Sanki organlarını iflas ederken hissediyormuş.

"Lmanbur..?"

Seslendi simpbur, kısık sesi ile. Lmanbur elini başına koydu ve elini çektiğinde elinde olan küçük kan lekesini gördü. Sessizlik odayı kapladı...

"...bu gece dışarda kalıcaz."

Herkes bir birine baktı. Lmanbur delirdimi-?!

"Sen mal mısın-! Gebeririz!" Doctor Mal Practice geri tartıştı.

Hepsi yaşamak istiyordu. Tüm canlılar ister. Ama lmanbur bir şeylerin düzenini bozmuş gibiydi...

"Hayır- öyle bir şey olmıcak! Olamaz- bu imkansız."

"Aşkım kafanı fazla mı sert vurdun..?"

Ghostbur sessizce söyledi. Elini lmanburun kanıyan yarasına yaklaştırdı ama lmanbur ghostburun eline vurdu.

"Bana güvenin! Lütfen..."

. . .

Akşam. Herkes evin önündeki yolda oturmuştu. Phantombur Doctor Mal Practice'in kucağında oturmuş, ghostbur revivedburun omzuna yaslanmış, lmanbur yerde uzanırken başını revivedburun kucağına koymuş ve en ortada simpbur elinde o dijital saat ile oturmuştu.

"Saat kaç..?"

"On bire eli sekiz geçiyor..."

Ölüceklermiydi ? Hayat siyahlıktan mı ibaret edilicekti yoksa hepsi cehheneme mi gidicekti ? Herşey çok karmaşıktı...

"Evlenemedik..."

Ghostbur mırıldandı. Revivedbur sadece yere baktı...

"En azından bir birimizi sevdik...bu yeter."

Lmanbur hafifçe kıkırdadı.

"Sevdik ? Biz aşığız be."

...

Beep! Beep! Beep! Beep!

Bu kadarmış.

.
.

364 kelime.
DAHA BİTMEDİ BİÇISLAARR
-🐏

"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin