Bölüm 10: Evet Derler Mi ?

102 10 4
                                    

Lmanbur salonda koltuğa dirseklerini dizlerine koyup öne eğilmiş şekilde oturmuş elindeki küçük siyah kutuya bakıyordu. Kaygılıydı. Üzerinde beyaz tişörtü ve altında ise dizlerine kadar gelen gri bir şort vardı. Saat gece 2 civarlarındaydı.

Işıkların açılması ile lmanburun görünüşe göre düşünceleri dağıldı ve salonun girişine baktı. Argburdu. Üzerinde sarı bir kazak ve altında gri eşofmanlar ileydi. Büyük ihtimal ile bu akşam simpbur ile kalıyordu.

Lmanbur iç çekti ve argburun neden burda olduğunu sormadan bile kutuya geri baktı. Argbur normalde su içip gidicekti ama lmanburun endişeli olduğunu fark edince nedeni sormaktan kendini tutamadı.

"Lmanbur- herşey iyimi ?"

Lmanbur elindeki kutuya hafifçe kaldırıp saladıktan sonra elini tekrar geri indirdi. Argbur şimdi daha meraklıydı. Lmanburun yanına oturup arkasına yaslandı.

"Kutunun içine ne var ?"

Lmanbur alt dudağını kaygı içinde ısırdı.

"Neden kendin görmüyosun."

Lmanbur küçük kutuyu argbura attı. Argbur şaşırmıştı ama yakaladı. Kutunun etrafına azcık baktıktan sonra kutuyu açtı ve gözleri şok içinde açıldı.

Kutunun içinde bir tane bakır ve bir tanede altın yüzük vardı.

Argburun dilli tutulmuştu. Dilli tutulmadı aslında- dicek kelimeleri bulamıyordu. Lmanbur ghostbur ve revivedbura evlilik teklifi edicekti.

"Evet dicekler mi bilmiyorum."

Argburun gözleri kelimeleri söyleyen lmanbura baktı. Lmanburun sesinde sertlik ve üzüntü karışmıştı. Argbur başını hafif silkeledikten sonra kutuyu kapayıp lmanbura geri verdi ve elini lmanburun sırtına koydu.

"Derler-! İlişkiniz nerdeyse 11 ay olucak..."

"Bilmiyorum arg- belki bir ay daha beklemeliyim..."

Argburun bir yanı 'olmaz öyle! Buraya kadar gelmişsin teklif etmelisin!' Demek istiyordu ama diğerki yanıda 'acele etme- böyle zaman gerektirir.' Demek istiyordu. Ne diceğini bilemeden lmanbur sözlerine devam etti.

"11 ay yeterince uzun bir süre evet- ama ya hayır derlerse..?"

Lmanbur kutuyu avuçlarının içinde sıktı.

"Terk edilmek istemiyorum argbur..!"

Lmanburun derti buydu. Terk edilmek. Sally tarafından terk edilmesi ona bir etki yaratmış olması lazım. Argbur gerilmişti ama lmanbura destek olmak zorundaydı.

"Terk edilceğini sanmıyorum! Eğer kocam olsaydın kendimi şanslı sayardım."

Lmanbur agrbura sorgulu gözler ile baktı. Argbur alay edercesine hafif öksürdü.

"Sana aşık değilim lmanbur. Kalbim simpbura ait. Ama bence bir denemelisin."

Lmanbur iç çekip koltuğa yaslandı ve başını geriye attı. Kutuyu havaya kaldırıp baktı.

Revivedbur ve ghostbur için herşeyi yapardı. Yapıcaktı. Yapmaya hazırdı. Dünyasının gün ve ay ışıklarıydı.

Damarlarından akan kan onlar olmadan akmazdı. Onların kokusu, sesi, dokunuşu- HERŞEYİ lmanburu hayatta geri getiriyordu. Boş bir boyama kitabını boyarmışçasına hayatına renk katıyorlardı.

"...evet...denicem."

.
.

373 kelime! Whoo! Hehe- nasıldı kancıklar. Sıradaki bölüm azcık ebenizi sikicek btw haberiniz olsun
-🐏

"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin