Bölüm 12: Bir Soru İle Herşey Değişir

186 12 59
                                    

Yüsek çam ağaçları, üzerindeki olan kuş sesleri, gezip etrafı aydınlatan ateş böcekleri ve derelerin su akışı. Herşey harikaydı. Ağaçlar uzun olduğu için gölgeleri karanlık yaratıyordu ama ateş böcekleri bunu yeniyordu.

Ghostbur en başta, revivedbur ortada ve lmanbur arkada gidiyordu. Hayaletin etrafı inceleyerek ve haraketli bir şekilde gezerken aradan saldığı küçük kıkırdamaları iki sevgiliside şirin buluyordu. Revivedbur elerini ceplerine soktu.

"Neden bizi buraya getirdin ?"

"Süpriz."

Lmanbur bu tek kelimeyi söylerken yüzünde bir sırıtma vardı. Revivedbur göremedi ama hissetti. Küçük bir kıkırdadıktan sonra lmanbura yanıt verdi.

"Sana güveniyorum başkanım~"

"Pfft- siktir git."

Bir alana gelmişlerdi- küçük bir çayır denilebilir. Etrafta çiçekler vardı ama hala etraflarını saran ağıçlar vardı. Ghostbur durup derin heycanlı bir iç çekti.

"Lmanbur- burası harika!"

Lmanbur hafif kızarmasını geri tutamadı. Ghostbur çok tatlıydı. Hayalet hayata geri gelen adamın arkadan boynuna sarıldı. Revivedbur elerini ceplerinden çıkardı ve kollarını bağlayıp lmanbura baktı.

"Süpriz bu mu yakışıklı ?"

Lmanbur omuzlarını silkeleyip revivedburun önüne geçti. Ghostbur merak içinde revivedburu bıraktı ve revivedburun yanına geçti. Lmanbur derin bir nefes aldı ve önündeki iki adama baktı.

"Revived- ghost- uhm...biz uzun zamandır birlikteyiz ve- ikiniz harika insanlarsınız..."

Lmanbur bir dizinin üstüne çöktü ve elini cebine attı. Revivedbur olayı kavramış gibiydi ama ghostbur anlamamıştı.

"İkinizin sesside bana huzur getiriyor, ilk gördüğüm zamandan beri size bir bağlantım olduğunu biliyordum...benim güneş ve ayımsınız- isteyebilceğim herşey- geleceğimizin parlak ve güzel olcağına inanıyorum..."

Revivedbur inanamıyordu. Ghostbur anladığını düşünüyordu. Bu- bu cidden oluyormuydu...?

Lmanbur cebinden küçük siyah bir kutu çıkardı.

"Revivedbur- ghostbur..."

Kutuyu açtığında içindeki iki yüzüğü ortaya çıkardı. Revivedbur donup kalmışken ghostbur eleri ile ağızını kapadı.

"Benimle evlenirmisiniz..?"

Lmanburun sesinde kaygı 5 kilometre öteden duyulabilirdi. İki sevgiliside şuanda şoktaydı ama ilk cevap veren ghostbur olmuştu.

"Ben- tabii kide- evet!"

Ghostbur lmanburun önüne diz çöküp sıkıca boynuna sarıldı. Lmanbur ani harakette hafif sarsılmıştı ama bir kolu ile ghostbura sarıldı. Revivedburdan ikinci darbeyi yitince üçüde yere düştü. Bir kaç gülüşmeden sonra üçüde yan yana yatıyordu.

"Yani- evet-? İkinizde ?"

Ghostbur kıkırdayıp lmanburu bir kere öptü.

"Milyonlarca kere evet!"

Revivedbur hafif kıkırdadı ve lmanburun elini tutu.

"Burdada aynı..."

Yüzükleri taktıktan sonra öylece çimene yattıp üçüde el ele tutuşmuş şekilde batan güneşi izliyorlardı.

"Ee..."

Lmanbur söze başladı.

"Şimdi ne ?"

Bir süreliğine sessizlik vardı. Aşk hayatlarına yeni bir adımı birlikte atmışlardı ve ne yapıcaklırını bilmiyorlardı. Şuanda bir birlerini hissetmek en iyi şeydi.

"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin