"Etrafımda çok iyi hissetiriyosun hayatım.."
Simpbur argbur onun içinden çıkıp girerken omuzlarına tutunuyordu. Argburun simpburun kulağına fısıldadığı hoş anlamsız kelimeler normal bu giriş çıkışlarla inletmekten deliye döndürürdü.
Simpbur bundan cidden zevk alıyordu. CİDDEN. Harika hissettiriyordu ama bişey yanlıştı. İçinde o gerici boşluk ne yapsada gitmiyordu.
Tatmin acıya dönmüştü. Simpbur ağlamanın ucundaydı ama en azından argbur boşalana kadar beklemek istiyordu. Bu maalsef o şiddetli giriş çıkışlar ile pek mümkün değildi.
"Arg-! dur-! KIRMIZI-! DUR!"
Argbur yüksek seslere hafif panikleyip çekildi simpburun bileklerini bıraıp ona baktı. Bu inlemeli bir şekilde dur olsaydı argbur yalvarmasını söylerdi ama simpburun sesindeki tireşim başından kaynar sular akıttı.
"Sevgilim- iyi misin-?"
"Çık..!"
Argbur komuta uydu ve simpburun içinden dikkatlice çıktı. Değer verdiği tek şeyi incittimi yoksa...siktir...
"Fazla mı serttim...?"
"Hayır- iyidin- sadece- ..."
Simpbur kendi sözünü sessizliğe bürünerek kesti. Argbur altındaki adam hakkında tabii kide endişeleniyordu.
Bu normalde olmazdı. Bişeyler tersti ve eğer kendisi bir sorun çıkartmadıysa başka bişey olmalıydı. Argbur elini simpburun yanağna koyarak kendisine çevirdi ve göz göze getirdi.
"Bana herşeyi anlatabilirsin bunu biliyosun.."
"Evet- ama-"
"Aması yok simpbur."
Simpbur argburun fısıldamaları dışında odada her hangi bir ses olmamasından hafif irkildi. Açık olmak gerekirse- evet. Bişeyler OLMUŞTU. Ama simpbur bundan acayip utandığı beliydi.
"...olivayı bir kaç hafta önce tekrar gördüm..."
Simpbur bunu derken utancından kızarmıştı. Argbur bir kaç saniyelik şok geçirdi ama başını hafif silkeliyerek atlattı.
Argbur doğrulup simpburu hafif kaldırdı ve simpburun sırtını yatak başlığına gelicek şekilde oturttu.
Argbur daha önce hiç toxic veya piskolojik şekilde onu yerlebir edicek bir ilişkide bulunmadı. Hiç bir ilişkide bulunmadı aslında.
Belki yıl başları zamanında gölde boğudu kızı onla yatarak kandırmış olabilir ama ondan başka birşey yok.
"Simp- olivia sana değer vermeyen biriydi ve artık hayatında yok...şunu anlaman lazım- sana artık her hangi bir zarar veremez...ben olduğum sürece izin vermem."
"Sorun o değil- sorun- ...bak- ben akşam gece yarısı yürürken yanımdan geçti işte- sanırım jared ile ayrıldı- ben bilmiyorum- benle konuştu ve tekrar deniyebiliriz dedi..."
Argbur dikkatle dinliyordu. Simpbura sanki kırılgan bir sanat eseriymiş gibi davranıyordu. Çünkü öyleydi. Eger simpbura karşı her sevgisi bir santimetre ip olsaydı onlarla tüm dünyayı sarıcak bir atkı örerdi.
"Simpbur bu tramva sonrası stres bozukluğu olabilir- oliviayı görünce panikliyorsun, endişeleniyorsun- vesayre- ama sadece bil..."
Argbur simpburun elerini sıkıca tutu.
"Ben burda olucam. Ne olursa olsun."
Simpbur başını hafifçe evet diye saladı. Olivia tam bir piskoloji sikiciydi. Ona bir dalama gibi davrandıktan bir kaç saniye sonra iyi olduğunu söylerdi. Simpbur bunu ona söylediğinde aldığı cevap sadece "ben sadece doğruları söylüyorum" olurdu.
"Uyuyabilirmiyiz..?"
"Emin misin ? Duş alabiliriz, bir film izleyebiliriz, sana su getirebilirim..."
"Hayır- sadece- kal..."
Simpbur argburun boynuna sarıldı. Argbur simpburu sırt üstü yatırarak kendisi simpburun göğüsüne yattı.
"Senin için dünyaları bile veririm..."
"Pfft- biliyorum arg..."
Argbur simpburun beline kollarını sardı. Olabilse organlarını deşip içine gircek. Ah ama bu fena bir fikir değil dimi ?
Argbur saçında gezem parmakları fark etti. Simpburun yaptığını biliyordu. Bu yüzden onu seviyordu. İlk aşkı.
Simpbur argbura aitti.
Ve eğer biri simpburun saçının telini bile incitirse argbur her zaman güzel bir yemeğe hazırdı.
.
.
495 kelime! Yay! Üzgünüm bu bölüm uzun sürdü ve bok gibiydi- piskolojik şeyler ile uğraşıyordum ama tekrar gündemdeyim! Bu arada- eğer bu fan fic hakkında tiktokta konuşucaksanız #türkçesootcest yazın azcık gülmek istiyorum
-🐏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...