Ghostbur ve phantom bur hiç uyumadıkları için normalde sabahları kahvaltıları hazırlayan onlardı. İsteyen gelip kendisi hazırlardı veya altta yerdi yada hiç yemezdi. Herkesin kendi özgürlüğü var sonuçta.
Ghostbur phantomburun kafasında bir tepsi dengeledi ve sonradan yavaşça bıraktı.
"Sana güveniyorum."
"Pfft- bunu ilk kez yapmıyoruz ghost"
İkiside üst kata çıktı. Phantombur normalde en fazla 2 veya 3 tepsi taşırken ghostbur üzerindeki kahvaltıları verendi. Sistem buydu.
Ghostbur baya konuşkan, neşe saçan, küçük bir golden köpek- kısacası iyi bir güne başlangıç için tek ihtiyacın olan kişiyken phantombur ghostbura yakkındı ama onun gibi değildi.
Ghostbur tepsilerin birinden bir fincan kahve aldı ve bir odanın kapısının önüne geldi. Phantombur lmanburla o kadar yakın değildi ama geçinebilirlerdi.
Ghostbur ise lmanburun küçük güneş topu olan sevgilisiydi. Revivedburda bi aşk üçgenin bir parçasıydı ama bunu çok beli etmiyolar bu yüzden- shh!
Ghostbur kapıya tıkladı ve bir cevap için bekledi. Bir kaç dakika sonra bir ses gelmeyince tekrar tıkladı. İçerden bir inilti geldi. Bu sanırım lmanburun uyanık olduğu anlamına gelmişti.
Lmanbur bir eli ile gözlerini ovuştururken diğerki eli ile kapıyı açtı.
"Merhaba..?"
Ghostbur sevgilisinin uykulu sesine küçük bir kıkırdama çıkarmamaya hakim olamadı. Lmanbur elini yüzünden çekti ve ghostbura baktıktan sonra yüzünde küçük bir tebessüm oluştu.
"Günaydın lmanbur!"
Ghostbur lmanburun gözlüklerini düzeltti. Büyük ihtimal ile lmanbur iş yaparken tekrar masada uyudu. Lmanbur hayalettin anılını öptü ve ona sarıldı. Phantombur gözlerini devirdi.
Ghostbur kıkırdayıp sevgilisinin yanağnı öptükten sonra onu hafif itirerek bıraktırdı ve fincanı uzattı.
"Tekrar gelicem merak etme..."
Lmanbur başını hafif onay şeklinde salayıp fincanı aldı ve odasına geri döndü.
"Sizi anlamıyorum."
"Hiç sevgilin olmadığı için olabilir mi phantom ?"
Phantombur hafif kızardı. Ghostbur haklıydı. Sonradan godburun odasına ilerlediler. Godbur diyince aklınıza büyük bir tanrı gelebilir evet- ama hayır. Normal bir adama benzeyen biriydi. Doğru bir tanrı formu var ama hiç kimse şuana kadar görmedi. En azından evdeki.
"Ama godbur bişeyler yiyip içmiyoki-?" Phantombur bir kaşını kaldırdı
"Biliyorum!" Ghostbur tepsiden bir bardak su aldı. "Ama bu ona bişey vermiyeceğimiz anlamına gelmez." Phantombur hafif güldü. Ghostbur nedense hiç kimseyi bir konu dışında bırakmak istemezdi. Kapıyı tıklatıldı ve süprizine kapı hemen açıldı.
"Günaydın ghost...phantom..."
"Merhaba bay tanrı."
"Günaydın godbur!"
Godbur her sabah yorgundu. Şaşırmamalı. Bakması gereken bir kolonisi vardı. Ama sonradan enerjisini toplardı tabii. Ghostbur ona bardağı uzattı.
"Bunu içtikten sonra daha fazla uyu- ihtiyacın var."
"Tamam- görüşürüz..."
"Görüşürüz!"
"Zıbar."
Godbur odasına geri girdikten sonra iki hayalet diğerki odaya ilerledi. Freeze'in odası. Oh o lanet oda. Kapıyı açtığında herşeyi bekliyebilirsin. Phantombur ne kadar ondan korksada ghostbur ona her zaman "sadece anlaşılmayan bir adam" demiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...