Sırtımda çantam ve elimde olan valiz ile koridorlarda yürüyorum. Ayakkabılarım yerdeki beyaz mermere çarparak ses çıkartıyor. Artık bitmişti. Burada geçirdiğim tüm 2 buçuk ay sonunda meyvelerini vermişti...
Orda tanıştığım arkadaşlarıma son konuşmalarımı yaptım, tüm yoldaşçılarıma güle güle dedim, bana yardımcı olan herkese teşşekür ettim ve tabii kide piskoloğuma özel bir teşşekür sundum.
Kapıları aralayıp hastaneden çıktığımda arkamda kalan büyük binaya baktım. Kapıların biraz üstünde düz yazı ile büyük tabeleya baktım.
"LMANBURG AKIL HASTANESİ" yazıyordu.
Lmanbur burdan geldi herhalde...
"WILBUURR!"
Diye bağırdı tanıdık bir ses. Arkamı dönüp baktığımda sarı saçlı, mavi gözlü ve benim omzuma gelen bir çocuk bana koşuyordu. Elimdeki valizi bırakıp kollarımı açtım ve çocuk bana sıkıca sarıldı.
"Seni çok özledim!"
Büyük gülümsemesi bana eski anıları hatırlatıyor... bu tommy. Benim küçük kardeşim. Her zaman benim yüzüme bir gülümseme koyar. Simpburdan daha manyaktır kendisi ve başını her zaman her hangi bir derte sokar.
Başımda bir el hissettim ve baktığımda uzun pembe saçlı, benden biraz uzun bir adamı gördüm. Techno benim abimdi ve revivedburun kişiliğinin ve doctor mal practice'in zekasını ondan esinlendiğinden çok eminim.
Önümdeki sarışın adam bana kollarını bağlamış gülümsiyerek bakıyordu. O benim babam. Philza. Annemin meleğidir kendisi. Phantombur kadar umursamaz ve sakin bir adam.
"Kendini özletiyorsun wilbur."
"Farkındayım."
Annem...annem öldü. İsmi kristin'di ve her zaman bana yatmadan önce bir hikaye anlatırdı. Artık o yok. O sadece ghostburun bir kopyasıydı. Onun kadar neşeliydide.
Eğer hala noluyor anlamadıysanız...
Benim adım Wilbur Soot. 24 yaşındayım. Problemlerimden kaçmak için kendi versiyonlarımı yarattım ve aklım o kadar karıştıkı yavaştan gerçeklik ile hayalin arasındaki farkı ayırt edemedim.
Bu yüzden o akıl hastanesindeydim. Sizin gördüğünüz kişiler gerçek değildi. Okudunuz olaylar gerçek değildi. Hiç birşey hiç kimseye olmadı.
Argbur gerçek değil.
Simpbur gerçek değil.
Doctor Mal Practice gerçek değil.
Phantombur gerçek değil.
Wimpfred gerçek değil.
Kacey gerçek değil.
Freezebur gerçek değil.
Lmanbur gerçek değil.
Pogbur gerçek değil.
Ghostbur gerçek değil.
Revivedbur gerçek değil.
Ama ben gerçeğim. Ve buda kitabın sonu.
Tekrar görüşmek dileği ile...
.
.
.SON.
Okuduğunuz için teşşekürler.
-🐏
SİZE BEN GERÇEĞİM DEDİM OROSPU ÇOCUKLARI!
BEN GERÇEĞİM, LÜTFEN, BEN GERÇEĞİM!
LÜTFEN! NOLUR, BEN YAŞIYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...